E-BÜLTEN

E-bültenimize abone olarak
en son bilgilere ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Ana SayfaŞirket HaberleriÜlker'in yeni sahibi Pladis oldu---

Ülker'in yeni sahibi Pladis oldu

Ülker'in yeni sahibi Pladis oldu
01 Ocak 2018 - 09:06 borsaningundemi.com

Yıldız Holding, elinde bulunan Ülker paylarının tamamını Londra'da kurduğu yeni şirketi Pladis'e sattı

Ülker Grubu, Yıldız Holding tarafından 5 milyar dolar sermaye ile Londra'da kurulan Pladis'e varlıklarını devretmeye devam ediyor. 2016 yılında Ülker Bisküvi'nin yüzde 21'ini Pladis'e devreden Yıldız Holding, yılın son günlerinde yüzde 30 hisseyi yurtdışına transfer etti. Borsa dışı hisse satışı yöntemiyle yurtdışına yapılan hisse transferi sonrası Ülker Bisküvi'nin en büyük hissedarı Pladis oldu. Pladis yüzde 51 oranında payla şirketin hakim ortağı konumuna geldi. 2016 yılında yapılan devir açıklaması hisselere düşüş olarak yansımıştı.
Bu arada, Ülker Bisküvi'nin yüzde 49'u halka açık durumda.

Pladis Foods Limited imzasıyla KAP'a şu açıklama yapıldı:
''Sermayemizin yüzde 100'üne sahip olan Yıldız Holding A.Ş.'den Ülker Bisküvi Sanayi A.Ş.'nin ödenmiş sermayesinin yüzde 30'una tekabül eden 102.600.000 adet hissenin 19.50 lira hisse fiyatından, toplam 2.000.700.000 lira karşılığında Borsa dışında alım işlemi 29/12/2017 tarihinde gerçekleştirilmiştir.''

KOZA GRUBU DA LONDRA'DA ŞİRKET KURMUŞTU

Halka açık Koza Grubu'nda da FETÖ'cü patron Akın İpek, firar etmeden önce Londra'da şirket kurmuş ve parayı Türkiye'den İngiltere'ye transfer etmişti. Daha sonra Türkiye halka açık şirketin kaynaklarını aktarmak yoluyla Londra'da kurulan şirkete el koymak istemiş ancak başaramamıştı. Londra yüksek mahkemesi, Koza Grubu’nun İngiltere’deki şirketleri üzerinde Türk kayyumların yetkili olmadığı yönünde karar almıştı.

ÇAĞRI YA DA AYRILMA HAKKI DOĞAR MI?

Pladis her ne kadar Yıldız Holding'in yüzde 100'üne sahip olduğu bir şirket olsa da Ülker Bisküvi'nin hakim ortağının Londra merkezli olması kafalarda yeni soru işaretlerine neden oldu. Özellikle de Türk kanun ve kararlarının tanınmadığı bir ülkede kurulan şirketin halka açık şirkette hakim ortak konumuna gelmesi ayrılma hakkı ya da çağrı hakkı doğrurur mu sorusunu gündeme taşıdı.

Sermayesi 342 milyon, özsermayesi 1.8 milyar olan şirkette 2 milyar lira değerinde hisse satışının önemli nitelikli işlemler kapsamında değerlendirilebileceği görüşü de dile getiriliyor. 

YILDIZ HOLDİNG: ÜLKER A.Ş’NİN SAHİBİ DEĞİŞMEDİ

Haberimiz üzerine Yıldız Holding bir açıklama gönderdi. Açıklama şöyle:  

“Haberinizde belirttiğiniz üzere 5 milyar dolar olarak belirtilen rakam pladis’in sermayesi değil 2016 yılı cirosudur. (5.2 milyar dolar) Yine aynı haberde Ülker Bisküvi’nin yüzde 49 olarak belirtilen halka açıklık oranı yüzde 41,52’dir.

Aynı haberin son bölümünde yer alan “çağrı ya da ayrılma hakkı doğar mı?” ve “sermayesi  342 milyon, özsermayesi 1.8 milyar olan şirkette, 2 milyar lira değerinde hisse satışının önemli nitelikli işlemler kapsamında değerlendirilebileceği görüşü de dile getiriliyor” iddiaları da gerçeği yansıtmamaktadır. 6362 sayılı Sermaye Piyasası Kurulu kanun ve tebliğ düzenlemeleri açık ve nettir. İşlem “önemli nitelikteki işlemlere ilişkin ortak esaslar ve ayrılma hakkı tebliği” ve “pay alım teklifi tebliği” kapsamlarına girmemektedir.

Zira pladis %100 tamamen Yıldız Holding’indir. Halka açık Ülker A.Ş’nin sahibi değişmemiştir ve nihayetinde Türk şirketidir.”

Sayfada yer alan bilgiler tavsiye niteliği taşımayıp yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırımcı profilinize uymayabilir.

Son Değer: 103,10
En Yüksek: 104,00
En Düşük: 101,30
Değişim 0,78 %
FK: 6,34
PD / DD: 1,41
İşlem Hacmi 329.784.016
Toplam Adet: 3.211.095
Ağırlıklı Ort.: 102,71
YORUMLAR (65)
:) :( ;) :D :O (6) (A) :'( :| :o) 8-) :-* (M)
  • YURTTAŞ 21 Mart 2020 13:55

    EMEK VE HİZMETLERINİZDEN DOLAYI TEŞEKKÜR EDERİM,TÜM YURTTAŞLARIMIZIN VE ÜLKER YÖNETİM VE ÇALIŞANLARIN MİRAÇ KANDİLİMİZ MÜBAREK OLSUN HAYIRLI GÜNLER VE ÇALIŞMALAR YÜCE ALLAH TAN DİLERİM,ES SELAMÜN ALEYKÜM.

  • Uğur ibiş18 Mayıs 2019 15:19

    Artık ülker mali almicam evime sokmicam çünkü türk değildir artik

  • eculcuoglu24 Ağustos 2018 14:29

    En iyisini yapmış . Cakallara peskesmi cekecekti mal varlığını

  • serdar önal09 Ocak 2018 16:32

    SAKIN SATMAYIN HİÇ BİR ŞEYİNİZİ ALMAM :)

  • Gerçek 02 Ocak 2018 21:47

    Ulan Bilal 5 milyar dolar İtalya’ya götürdü, ona niye aynı yaftalamalar yapılmıyor.

  • Adnan Tunçer06 Ocak 2018 02:39

    Bilal'i götürdüğününn delili nedir?

  • Ulke02 Ocak 2018 21:43

    Fetö operasyonuna maruz kalma endişesi

  • MK02 Ocak 2018 20:03

    Doktor adam öldürse Bazıları daha dün iyi doktor diyordunuz şimdi katil diyorsunuz diyecekler. Dün iyi şeyler yapıp bugün kötü şeyler yapabilir biz dün iyi bugün kötu deriz. §imdi birileri bunu mu kınıyor. Yıldız Hol Koçların iş ortağı yani beraber ihalelere girdiler Hani şu Kemalist Koçlar unutmayın Layik arkadaşlar.

  • ENAYİ 02 Ocak 2018 16:47

    YAPILACAK BELLİ ADLI YORUMCU DAHA DÜNE KADAR MÜSLÜMAN ŞİRKET DİYE YAHUDİ MALLARINI BOYKOT EDİP ÜLKER ÜRÜNLERİNİ SAVUNAN SİZİN GİBİLER DEĞİLMİYDİ AZMI LAF SÖYLEDİNİZ ETİ GRUBUNA ESAS YAHUDİ KİMMİŞ ÖĞRENDİNİZMİ NE GEZER AH AZİZ AH :)

  • yapılacak belli02 Ocak 2018 12:42

    bugünden itibaren ülker ürünleri ve yıldız holdingr bağlı tüm ürünlere millet olarak tam boykot.yapılmalı ki kaçırmayı düşünenler ve bu yüzyılda sahte alimlerin peşine düşenlere milletini satanlara cevap olsun

  • Zeynep ( gerçeği)02 Ocak 2018 11:19

    Sait Bey = Günlerce olmayan bir olay için ( Man Adası ) milleti taciz ettiniz , neden şimdi aniden, olan bir olay için çark ediyorsunuz ve geçiştirmeye çalışıyorsunuz ??:)) Elbette Pladis 'in de sahibi Ülker ama burada önemli olan para transferini perdeleme işlemi , vergi kaçırmak bile degil , tüm sermayeyi transfer etmek ...garip olan bunu sorması gereken muhalefetin gündeme bile getirmemesi, Erdogan 'ın söylemi üzerine bile susulup sineye çekilmesi ...bu transfere izin veren kadar bunu sorgulamayan muhalefet de hesap vermeli ...Banka hortumu diye içi gerçekten boşaltılan 3-4 banka yerine Demirbank gibi saglamını yok bahasına Hsbc'ye yem eden Derviş 'i göbek atarak karşılayanlar , şimdi bu kadar yüklü parayı ve %49 HALKA AÇIK sermayenin çıkıp gitmesine neden sus puslar ?? Aynı safta oldukları için olmasın ...?? ( Şu an o % 49 hisse sahipleri ne yapacak bunu bana açıklar mısınız ?? Üzerine soguk su içecek )

  • Sermaye göçü başlamış.02 Ocak 2018 10:44

    Bu demektir ki kimsenin mali mülkü güvencede değil. Işlerine gelmediği an işverenin malına mülküne de el koyabilirler düşüncesi ile sermaye tedirgin. Birilerine biat etmeyen kim varsa durumdan vazife çıkaracaktır.

  • halil02 Ocak 2018 10:42

    adam parasını kaçıroyor. anlaşılmayacak ne var bun da.

  • sait02 Ocak 2018 09:16

    pladis in sahibi kim? ülker değil mi?sahibi aynı.ha ali veli ha veli ali

  • Niyetleri kötü02 Ocak 2018 09:15

    .Sabah gazetesinde çıkan haber havada kalmadı aslında herşeyin yeri ve zamanı var.Gecmişte cogu sirketlerinde yatırımcılarını da magdur ettiler.

  • ?01 Ocak 2018 23:57

    Yardırrrrrr....Milletim ......Ne deseniz haklısınız...

  • el cevab :01 Ocak 2018 23:09

    Gece gündüz İSRAİL MALLARINI BOYKOT EDELİM diye mesajlar atıp bizleri aydınlatmaya çalışan MÜNZİR ZEVAT ... nerdesiniz ??? ve kaç kerre bu fiilinizi mezkur zat için en azından niyetinize tebdil ettiniz ? yoksa hala o haleler ışığı tahtında mışıl mışıl uyumaya devam mı ediyorsunuz ? evet İSRAİL demek BUNLAR demektir ve daha da acı ve acımasızdırlar... çünkü yüzlerinde bir maske kalplerinde bir mühür işlerinde bir fesad amellerinde bir riya ... Allah devletimizi milletimizi ordumuzu hükümetimizi ve ümmeti ve dahi mazlumları bu insafsızlardan korusun... nihayet defolup da gitsinler...

  • referans5801 Ocak 2018 23:04

    AKP nin kaçırmadığı kimse kalmadı.Para ülkesini terkediyorsa korkudan.ülkemiz arap sermayesine teslim ediliyor.

  • abdi01 Ocak 2018 23:48

    akp nin kaçırmadığı kimse dediklerinin hepsi fetöcü

  • mete01 Ocak 2018 23:02

    gecen rahmetli vehbi kocun filmini ne aklıma orda diyorkı bnı dış mihrablar kortmuyor ben her zamn cekınmışımdır diyo iş meselelrden ülker cıkması için sebep yok ama nedir bn şahsen üzülüldum

  • mete02 Ocak 2018 10:16

    Arkadaşım önce okuma yazmayı sök, ondan sonra görüş belirt. Oldu mu?

  • atakan01 Ocak 2018 22:46

    neden acaba sermaysenı ve parasını yurt dışına cıkarıyor bilinmeyen ne var acaba yarın aburugn diğerleride bu şekilde cıkarırsa eğer yabancı sermaye daha gelmz sayın yerli sermederlerı desdeklemsı lazım korkutmamamsı lazım bn borsadan cıktım 10 000 zararla

  • Sözün özü 01 Ocak 2018 22:41

    Hayırdır yangından mal kaçırır gibi.

  • hayri01 Ocak 2018 22:34

    Ülker devletten ihaleler alarak zenginleşmedi. Çalışarak, Türkiye'de ürettiği gıdaları dünyaya ihraç ederek büyüdü. Şimdi de Türkiye'nin dar kalıplarına sığmayarak dünyaya açılıyor. Lütfen biraz okuyun, dünyayı gezin, akıllı insanlar ile görüşün. Dünya çapında işler yapmak istiyorsanız, dünya çapında ülkelerde bulunmanız gerekiyor. Geri kalmış orta doğudan gitmek gerek...

  • emekci01 Ocak 2018 22:29

    Akıllıca bir hareket. Padişahın iki dudağı arasında, kafasını bozarsan tüm malına mülküne çökebilir. Kimse de Allah için sesini çıkarmaz

  • adsız01 Ocak 2018 22:22

    Bu durup dururken ingiltereye ne sebeple şirketi taşıyor. Var bir yumuşak doku. Türkiyede iş yap türkiyenin hukuki etki edemediği ingiltereden fabrikaları % 51 hisse ile yabancı yatırımcı gibi yönet. Türkiye de çukulatayı sat kazancını ingiltereye götür. Bu yemez hacı millet kör değil. Türkiyede adam yemiyorlar sen dürüstsen. Karikütürde unutulmadı.

  • Mustafa01 Ocak 2018 22:15

    Zaten fetocuydu korkusu var sira bana geliyor ondan dolayi kaciyor.Budur kisaca

  • Özer Korkmaz01 Ocak 2018 21:30

    Tüm yorumları okudum. Ana fikir şu olmalı. KHK’let ile yönetilen, Anayasa Mahkemesinü bile işlev dışı bırakan bir uygulama var şu anda. Recep Bey de eskiden Ülker’le ya hisse alışverüşi vardı yada ortaktı. Ülker sahibi dünya şirketlerini almış birisi. Bwlki de ticari olarak bir avantajı vardır. Belki de korkuyordur gazetecilerin, milletvekillerinin hapiste olduğu bir ülkede kendisinin de. Hapse girebileceğinden.

  • D demirkan 02 Ocak 2018 12:43

    KHK DEN BAHSEDİYON.YILLARCA BU ÜLKE NE DARBELER NE İHTİLALLER GÖRDÜ.OZAMAN NİYE KAÇMADILAR?.KHK DAHAMI KÖTÜ SENCE?.

  • D demirkan 01 Ocak 2018 21:06

    BİR ALLAHIN KULU GİTSİN İNGİLTEREDE.BİR MARKETTE ÜLKER ÜRÜNÜ BULUVERSİN BANA. İNGİLİZ AĞZINA BİLE SOKMAZ. BU MEMLEKETTE BÜYÜYORLAR MİLLETE SOYUYORLAR. GELECEYİMİZ NESİL LERİMİZE FAYDASI OLACAKKEN. DEDELERİMİZİN SAVAŞTIĞI İŞGALCİ İNGİLİZİ HİZMET EDİYOR.SERMAYE KAÇIRACAK ÜLKEMİ BULAMADIN?.KIBRISA GİT BOSNA HERSEYE GİT. NE CEHENNEME GİDERSEN GİT DÖNÜP DOLAŞIP GELECEYİN YER YİNE TÜRKİYE. O MEMLEKETTE SANA VERGİ KAÇIRT MAZLAR EN AZ 50 DAN BAŞLAR. ALLAH GANİ GANİ RAHMET EYLESİN .RAHMETLİ VEHBİ KOÇA RAHMETLİ SABANCIYA.VATANIN ESKİ TAPLARI SİMİT ÇAYLA FABRİKALAR KURMUŞLAR.MEKÂNLARI CENNET OLSUN.

  • South Park 01 Ocak 2018 20:46

    Hissesine sahip olanlara geçmiş olsun. Bu hayırlı bir iş değil zannımca.

  • Özgür Adam01 Ocak 2018 20:41

    Bu Murat ÜLKER ve Mahmut Levent ÜNLÜ nun yaptigi islemler ne zaman incelenek ne zaman ky verilen zarara dur denecek simdi bizim paralar yurt disina gidiyor iş işten geçmeden gerekli önlemler alinmali....

  • Zeynep ( gerçeği)01 Ocak 2018 19:15

    Kaçan Grup = Evet , aynen benim paramı götürüyor çünkü bu ülkedeki her kuruş bir milli servet , senin altındaki ,benim altımdaki araba bile milli servet , sonuçta her kuruştan hepimiz sorumluyuz milletçe ...bir zamanlar yurtdışında çok çok yaşlı bir kadın sabah erkenden giyinip fırlamıştı sokaga , sordum ''Nereye ( çünkü zor yürüyordu ) ? Ben götüreyim kolunuzdan tutup ...'' Cevap verdi gururla = '' Vergimi vermeye , ben kendim giderim ve kendi elimle tamamını veririm !'' Siz önce kendinizden başlayın iyi vatandaş olmaya ,sonra başkaları hakkında ahkam kesin , kesmeye hakkınız olsun !! Dünyanın hiç bir yerinde , hangi ekonomik sistemde olursa olsun , % 49 'u eger halka açık bir şirketse , önce hissedarları( en küçük hisse sahibi bile ) sorgulama hakkına sahiptir !! Siz ''kaçan grup '' olun , bizler ''kalan grup '' olmanın gururunu yaşayalım bu ülkede çünkü alacagınız , vereceginiz hepsi buraya kadar ...

  • İpi britanya01 Ocak 2018 18:57

    Sömürgeci Ülker..babası nın yolunda.köle olmuş şirket..ülket yerine 5,000 çiftçinin kurduğu Torku markalı ürünleri tercih edin.ödediğiniz para İngiltere yerine vatanımızda kalır..

  • celalj15 Haziran 2019 04:14

    hastamısınız ya torkunun en büyük ortağı murat ülker. halk bisküvinin fabrikası nereye gitti sanıyosunuz. ilgilterede ne işi var diyosunuz. adam dünyanın en büyük çikolata firması godiva yı satın aldı. orada plates adında bi şirket kurup godivanın yanına ülkerin hisselerini sokup birlik haline getirdi. offf of cahillik zorbe

  • ;01 Ocak 2018 22:57

    mazlum aga yarın torku da malını yurtdışına kaçırsın onada söveriz merak etme babamızın malı değil herhalde

  • D demirkan 01 Ocak 2018 20:47

    ÇİFTÇİMİZİN ÜRETTİĞİ HER ÜRÜNÜN YANIDAYIZ. TORKUYU ÖZELLİKLE SEÇERİM.

  • Mazlum01 Ocak 2018 20:07

    Yıllar boyu etiyi yerden yere vurup bunları yüceltiyordunuz. Bu kadar kolay döneklikle iddia ediyorum yarın da torkuya söversiniz

  • Kaçan Grup01 Ocak 2018 18:46

    Adam kendi parasını götürüyor, sizin paranızı götürmüyor. Sizin paranızı götürenler o işi vergi koyup yapıyor.

  • Mustafa Kırkağaç01 Ocak 2018 21:49

    Tamam anladık ama bu adam kimin sayesinde bu seviyede onu anlamak lazım murat Ülker Bizim gibi tüketicinin sayesinde zengin oldu şimdi Torku diyorum ama iş işten geçmiş oldu

  • el cevab :01 Ocak 2018 18:40

    ABC , saçmalamanın boyutu yok elbet. senin mantığına göre kendini kim güvende hissediyor diye sorarsak buradan çıkan sonuç : koç, eczaçıbaşı, anadolu gurubu vs... muhalif olmak başka bir şey ve ülkemizde muhalifler halihazırda faaliyetlerine son sürat devam ediyorlar, bir o kadar da sermaye işletiyor kar yazıyorlar. anlaşılan bu aziz ülkede mücadelemiz kıyamete kadar devam edecek. tıpkı iman ve küfür gibi... ne mutlu vatan için yaşayıp imanla göçenlere...

  • abc01 Ocak 2018 19:06

    evet saçmalamanın boyutu yok o yüzden seninle polemiğe girme ihtiyacı duymuyorum

  • ALI01 Ocak 2018 18:34

    Adam hakli beyler ..hukuk nerdeyse oraya gider yatirimci

  • Koçak01 Ocak 2018 18:26

    İpi kimin elinde olduğu belli oldu . müslüman diye bu adamın mallarını aldık senelerce Ülker ve Yıldız Holding bütün mallarına kayyum atansın milli servet göz göre göre gidiyor peşkek çekiliyor paraları dışarı kaçırıyor bu kadar kolaymı yapılanlar nerde yetkililer.

  • Abc01 Ocak 2018 18:22

    Sen ülkeyi kararnameler ile yönet ondan sonra sermaye için güvenli yatırım ortamından bahset. Ülker necidir bilmem ama yasaların kararnameler ile çıkarıldığı, hukukukun siyasi etkiye açık olduğu hiç bir ülkede yatırımcıyı tutanazsın. Adam mal varlığını güvencede hissetmiyorsa bunun ötesi var mı ? Ha kesin fetöcü olduğunu ispat edebiliyorsan git el koy herşeye.. o başka..

  • abc01 Ocak 2018 18:48

    borsayı 102 binden 115 bine küçük yatırımcı mı taşıdı abuk subuk konuşuyorsun yabancı yatırımcı taşıdı bu seviyeye ve ayrıca diğer iş adamları neden kaçmıyor da ülker varını yoğunu sermaye adı altında kaçırmış biraz mantıklı düşün bu herifin reklamını izlemedin galiba o sıralar bu adam yurtdışındaydı benim haberim olmadan yapıldı demişti nasıl haberin yok bal gibi var belki de talimatı o vermişti haberleri takip et biraz

  • mtu01 Ocak 2018 17:58

    kim buna izin veriyor, gözüne soka soka parayı yurtdışına çıkarıyor hadi yakalasana el koysana şirketlere. olan hep küçüge oluyor tutturmuşlar bi öksüz bilmem ne... para arıyosan kasa arıyosan al sana ağzına kadar para dolu kasa yap soruşturmanı suçu varsa el koy ama nerdeee. memleket erken kalkanların, yol alanların, uyanıkların, parası olanların memleketi olmuş ötekileri sadece sallayan keriz

  • D demirkan 01 Ocak 2018 17:39

    SAYIN HASTÜRK... KOZA MADEN DE MİLLİ GURURUMUZ DU NE OLDU?. İSTERSEN DAHA SAYABİLİRİM. BUNLAR MİLLİ SOYGUNCU. TÜRKİYEDE KAZAN DIŞARI TRANS ET BUMU SENİN MİLİL ANLAYIŞIN.BİRAZ GARÇEKLERİ GÖR.

  • Zeynep ( gerçeği)01 Ocak 2018 17:37

    Bilal Bey = Ekonomist degilim ( Allah 'a şükür !:) , ama serbest piyasa ekonomisi diye , önceden kötü bir örnegi olan ( Koza) bir uygulamanın , yine yeniden ve aynen hele de bu kadar yüksek miktar için ve en önemlisi % 49 halka açık bir sermayenin bu denli denetimsiz ve kolay hisse devrine kimin izin verdigini , nasıl ve niye verdigini sormak bir vatandaş olarak hakkım çünkü giden para ,en azından % 49 olarak benim param , benim vergim ...buna bana izah edemezsiniz !!

  • Zeynep ( gerçeği)01 Ocak 2018 17:23

    Has tür! = Beni temsil etmiyor örnegin ; beni sadece '' yerli ve milli '' diyen Cumhurbaşkanım temsil ediyor !! 2019 'u bekle , o zaman kim kimi temsil ediyor anlarsın ; bazıları kaşıgıyla verip sapıyla çıkartırlar , işte o tip insanlara ve verilen ekmeklere ihtiyacı yok benim milletimin ...

  • Mahallenin Delisi01 Ocak 2018 16:57

    Hem muhafazakar olup hem de malvarlıklarını ecnebi diyarlara aktarmak nasıl bir tezat...Kapitalizm muhafazaklıklarıda yoldan çıkardı...

  • Zeynep ( gerçeği)01 Ocak 2018 16:53

    5 Milyar dolardan söz ediliyor , az buz para degil , sonra da vergilere ve herşeye zam ; Erdogan 'a direnen kripto fetöcüler hala işbaşında etkili ve yetkili ki taktıkları yok ve hisse satılışından dolayı el koymuyorlar hele bu kadar yüksek paranın transferinden dolayı anında el koyulması , soruşturma başlatılıp şirkete kayyum atanması gerekirdi , kaldı ki hangi grupların , hangi patronların fetöcü olup , bizzat fetöye rant sagladıgı çoktan biliniyordu (ben bile biliyorsam , bilinmemesi çok komik bu saatten sonra )...Amaç ,2019 için ya Erdogan 'ın altını oymak ya da kazanırsa (ki kazanacak ) transferini tamamlamak yani bizim parayı elin devletinin hizmetine sokup oralarda kendine koruma yaratmak ...Vatanhainligi sadece silahla degil , asıl para ile , milletin parasını yurtdışına kaçırmakla olur , silah öldürür ama para milletin gelecegini söndürür !! ( Bundan sonra milletimin de uyanık olup belli markaları satın almaması gerekir )

  • D demirkan 01 Ocak 2018 17:33

    İNGİLTERE TÜRKİYEDEN KAÇANLARI İADE ETMİYOR.NİYE ETSİN MİLYAR DOLARLAR İNGİLİZ EKONOMİSİNE AKTI. BİR GİNGİLİZ ŞİRKETİ DEVLETİN HABERİ OLMADAN TÜRKİYEYE TARANSFER ETSİN BAKLIM. BİZ HERŞEY OLUP BİTTİKTEN SONRA ÖNLEM ALMAYA ÇALIŞIYORUZ.

  • BİLAL01 Ocak 2018 17:13

    Serbest piyasa ekonomisinde para girer de çıkarda sorun giren veya çıkan paranın yasal olup olmadığıdır.Bu kara para veya devlete ait para ise devlet müdahale etmelidir.Yoksa niyet okuyarak hareket edersek özellikle yabancı yatırımcı ülkeye yatırım yapmaz dikkatli hareket edilmeli bence

  • Bu bir kacis 01 Ocak 2018 16:52

    Malesef

  • İşçi emeklisi01 Ocak 2018 15:47

    CUMHURBAŞKANI Recep Tayyip Erdoğan “Bazı işadamlarının varlıklarını yurtdışına kaçırma gibi gayretleri olduğunu duyuyorum. Buna kesinlikle izin vermeyin. Bu ihaneti vataniyedir" demiş ve bu sözler gündeme bomba gibi düşmüştü.DEMEK Kİ! REİS HAKLIYMIŞ...

  • abc01 Ocak 2018 17:25

    has türl diyen sen dün gece çok içtin galiba 5 milyar dolar x 3,80 = 19 milyar lira yapar ingiltere borsasındaki en büyük sermayelerden bir tanesi belki de en büyüğü ülkerin sermayesi 342 milyon lira aklın alıyor mu senin adam ilerde kaçacak şimdiden rengi belli oldu bir de kaçbin kişi ekmek yiyor demişsin fetö şirketlerinin toplam mal varlığı 100 milyar dolar belkide milyon kişi ekmek yiyordu ama hain çıktılar buna ne diyorsun

  • Has türl01 Ocak 2018 16:31

    Ya bire cahil adam ülker milli gururumuz kaçbin kişi ekmek yiyor biliyonmu. Adam ülkemizi temsil ediyor.

  • Kaçan Grup01 Ocak 2018 15:25

    Ne yani, artık bir KHK ile el konulamayacak mı paralara? Rezalet.

  • RTE BÜYÜKSÜN01 Ocak 2018 13:24

    ADAM UYANIK EL KORLAR DİYE KAÇIRIYOR. BU ZAMANDA ÜLKEYE SAHİP ÇIKMAYACAKSIN DA NE ZAMAN ÜLKEYE SAHİP ÇIKACAKSIN EYYY ÜLKER. YAZIK. ZATEN REKLAMDA MESAJ VERİYORDU BU ÜLKERCİLER

  • yunus mallı01 Ocak 2018 12:53

    İleride el konulabileceğinden mi korktu acaba?

  • D demirkan 01 Ocak 2018 12:18

    ÜLKER GURUBUNUN KOZA DAN HİÇ BİR FARKI YOK.TÜRKİYEYİ SOY DIŞARI AKTAR.MİLYAR DOLARLAR GİTTİ.GÖZ GÖRE GÖRE HORTUM.

  • el cavab:01 Ocak 2018 11:56

    ÜLKER İN YENİ SAHİBİ PLADİS demek tam olarak şudur : ÜLKER KRALİÇEMİZE HAYIRLI OLSUN . REVERANSLAR KRALİÇEM ... bir not : unitedbiscuit i niçin aldılar daha doğrusu niçin sattılar umarım tam olarak anlaşılmıştır...

  • Anlam veremiyorum01 Ocak 2018 10:44

    Ülker herşeyini yurtdışına kaçırdı. Yarın kendide kaçacak. Neden izin verildi anlamak mümkün değil. Birilerinin pisliğini gizlemek için ülkerin tüm parasını kaçırmasına izin mi veriliyor.

  • Neden01 Ocak 2018 10:06

    Ingiltere yurt disi $!%€