E-BÜLTEN

E-bültenimize abone olarak
en son bilgilere ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Ana SayfaKulisPatron: AVOD'ları satıyorum çünkü...---

Patron: AVOD'ları satıyorum çünkü...

Patron: AVOD'ları satıyorum çünkü...
21 Haziran 2012 - 12:41 borsaningundemi.com

AVOD Yönetim Kurulu Başkanı Nazım Torbaoğlu’ndan borsagundem.com’a çok özel açıklamalar

AVOD hisselerinde yaşanan hızlı düşüş sonrası yayınladığımız haber üzerine borsagundem.com’u arayan AVOD Yönetim Kurulu Başkanı Nazım Torbaoğlu, önemli açıklamalarda bulundu. Ortak satışının yeni yatırımlar için finansman sağlamak amaçlı olduğunu söyleyen Torbaoğlu, AVOD’un orta vadede çok iyi bir şirket konumuna geleceği mesajını verdi. Hisse satışını bizzat kendisinin yaptığını da vurgulayan Torbaoğlu, kulislerde ismi anılan şahıslarla hisse satışı konusunda işbirliği yaptığı iddialarını kesin bir dille yalanladı. İşte Torbaoğlu’ndan borsagundem.com’a özel açıklamalar
-Son dönemde bazı şirketlerin hisselerinde yaşanan ortak satışı, fiyatların hızla gerilemesine neden oldu ve bazı spekülatörlerin isimleri ön plan açıktı. AVOD’da da benzer hareketler yaşanınca aynı iddialar gündeme geldi…
Ben zaten şu anda kendi bilgisayarımda, kendi ekranımda, kendi işimi yapıyorum. O kadar bilgi kirliliği oluştu ki, artık her şey karıştırılıyor.
-Dünkü haberde Endeks Türev’in internet sayfasında danışmanlık hizmeti verilen şirketler arasında sizin şirketlerin isminin yer aldığı belirtiliyor. Yine ortak satışı olan Ataç’ın da aynı karede yer aldığına dikkat çekiliyor. Bu satışı birileriyle birlikte yapıyor gibi kesin bir bilgi verilmiyor. Sadece ilginç bir tesadüf olduğuna dikkat çekiliyor.
Logo şöyle; ben Endeks Türev’den kurumsal danışmanlık alıyorum. Birkaç ay önce KAP’a bunu bildirdim. Satın alma ile ilgili bir gizlilik anlaşması imzaladım, Endeks Türev’den Mehmet Bey (Mehmed Nureddin Çevik) ile bir kere tanıştım, diğer iki kardeşini hiç tanımam. Endeks Türev’den benim muhatap olduğum isimler, Meryem Hanım ve Ali Bey’dir. O firma benim adıma sadece kurumsal danışmanlık yapıyor. Nihayetinde biz İzmir lokasyonlu bir firmayız ve firma değerlemesi nedir bilmeyiz bu tür satın almalarda. Bugün yarın değerleme raporunu gönderecekler. Bega Dış Ticaret diye bir şirketi satın almayı planlıyoruz. Bizim sektörümüzdedir, yine yıllardır bizim çalıştığımız bir firmadır.
-Bu anlaşma sadece satın almaları mı kapsıyor, siz de hisseleri bu aracı kuruma geçirdiniz mi?
Hayır. Benim bütün hisselerim Atig Menkul Değerler’de.
-Şu yeni kurulan aracı kurum…
Evet, benim eskiden bütün portföyüm Meksa Yatırım’daydı. Meksa’daki müşteri temsilcim Atig’e geçtiği için Atig, yoksa özel bir nedeni yok. Bankalarda da böyledir. Ben insanlara değer veririm. Bankadaki müşteri temsilcim bir başka bankaya geçer, ben de gider o bankayla çalışırım.
-Yatırımcıların tepkisine neden olan en önemli konu hisse satışı değil, hissenin şu an ki satış fiyatı. Siz kısa bir süre önce 2.5 liradan halka arz yapıyorsunuz, 7-8 ay sonra yeni bir satış kararı alıyorsunuz ve neredeyse yarı fiyatına bu hisseleri satıyorsunuz.
Ben şunu yapmadım; biliyorsunuz ki ben 2.5 liradan halka arz ettiğim hisseyi 5 liraya, 10 liraya götürmedim.
-Evet son dönemde bazı şirketler bunu yapıyor
Yukarı çekip aşağılara mal verme tarzı işlerin içinde olmadım. Benim yapmak istediğim şudur; bir yıl sonra AVOD’un ne hale geldiğini herkes görecek. Ben Hisse satıyor olsam bile şirketimin arkasındayım ve ne yapıyorsam bu şirketi büyütmek için yapıyorum.
Ben aldığım bu paraları yeni yatırımlarda ve satın almalarda kullanacağım.
-6 milyon lot halka arzda 2.5 liradan satmışsınız, bu insanlara haksızlık olmuyor mu?
Haksızlık şöyle olmuyor. Bir kere ben hisse satışımla ilgili, hisselerimi bloke ettirip satacağımla ilgili günler öncesinden KAP’ta duyuru yaptım. Bu satışın olacağını herkes biliyordu.
-Tabii ki satış hakkınız var ve yapılanlar mevzuata aykırı değil. Ama siz halka açılırken insanların hisse alması için bazı gerekçeler öne sürüyorsunuz ve “Bu şirkete yatırım yapın gelecekte şöyle olacak böyle olacak. Halka arzdan gelecek kaynağı, yatırıma yönlendireceğiz” diyorsunuz. Buna inanan insanlar da sizin hisselerinizi alıyor. Aradan kısa bir süre sonra patronun yüksek miktarda hisse satması doğru mu? Yatırımcılar bunu bilseler hisse alırlar mı? Bir de 2.5 liradan aldıkları hisseler 1.35’e düşmüş…
Doğru. Benim yaptığım iş usulsüz bir iş değil, SPK ve İMKB’nin mevzuatına uygun. Ben satıp, parayı alıp gitmiyorum. Biz çok büyük firma değiliz. Bu şirket benim çocuğum. Burada gözümü açtım, yaşadığım sürece de burada olacağım. Ben işimi hep daha ileriye nasıl götürebilirimin hesabındayım. Doğru söylüyorsunuz, bugün itibarıyla yatırımcı zarar görüyor olabilir ama borsa işlemini de kumar gibi düşünmemek lazım. ‘Bugün alalım, yarın yüksek fiyattan çıkalım’ diye düşünmemek lazım. Orta ve uzun vadeli düşünmek lazım. Kısa vadede insanlar mağdur oluyor gibi görünebilir ama orta vadeli yatırımcılar şirketimiz büyüdükçe satın almalar gerçekleştikçe kazanmaya devam edecekler. Zaten borsada yatırım mantığı bu olmalı. Kısa vadede kumar oynar gibi bir yatırım mantığı ile hareket edenler zaten kaybeder.
-Siz de halka arz yaparken 6 milyon adet değil de 17 milyon adet satışa sunsaydınız. Kısa bir süre de fiyatı bu kadar etkileyecek karar almak da doğru mu?
Birincisi sonradan çıkan projeler ve gelişmeler oluyor. İkincisi siz de biliyorsunuz ki artık 10-15 milyonun üzerindeki halka arzların satılamama ihtimali yüksek. Bizim de aynı şey başımıza geldi. Halka arz günkü takasa bakarsanız 1 milyon 200 bin adedi, AVOD’un sahibi olduğu HASAD şirketi almak zorunda kaldı. Biliyorsunuz şimdi hangi halka arza talep geliyor. Ciddi bir sıkıntı var piyasada. Patronlar da ne yapıyor, satılmayan hisseleri kendileri alıyorlar.
-AVOD’u unutun, borsaya iyi bilen birisi olarak yatırımcı gözüyle bakın. Son dönemde şirketler halka açılıyor, aradan kısa bir süre geçiyor, patron ya da birileri hisseleri yukarı çekiyor, ardından ortak satışı kararı geliyor. Daha sonra da bedelli sermaye artırımı… Siz böyle bir tabloda halka arzdan hisse alır mısınız?
Doğru haklısınız. Ama bizim o şirketlerden farkımız biz hissenin fiyatını yukarı çekmedik. Yatırımcının gelmemesi konusunda yüzde 100 haklısınız. Ama ben şu anda büyük bir risk alıyorum. Hisselerimi ederinden, halka arz fiyatından daha ucuza satarak bunu yerine koyamama riskini alıyorum ama beraberinde bu şirkete yeni yatırımlar yapıyorum. Biz tarım sektöründe bir firmayız ve yatırım alanlarını genişletmek istiyoruz. Yeni yatırımlar yeni ataklar… Farklı sektörlerde yatırımlar yapabilirsem bu şirketin yatırımcısı orta vadede para kazanacak. Uzun vadeden de bahsetmiyorum. Bir hafta önce hisse 2.40 liraydı, şimdi 1.35’i konuşuyoruz ama gelecekte neler olacağını kimse bilemez. Biz şu anda hisse fiyat hareketlerinden ziyade şirketi büyütmek, yeni yatırımlar ve satın almayla bugünkü bulunduğumuz yerin çok üzerinde bir noktayı hedefliyoruz.
-Bu arada HASAD’ı da halka arz etmeyi planlıyor musunuz?
Evet, HASAD’ın da halka arzı var.
-Şimdi bu son gelişmelerden sonra yatırımcı HASAD hissesi alır mı?
O tarihteki AVOD hissesinin performansıyla da alakalı bir durum bu.
-Halka arzı ne zaman yapmayı planlıyorsunuz?
Planlarımıza göre Eylül ayı. Bu arada sizin haberinizde bedelsiz sermaye artırım kararı alınmış, olumlu haber gönderilmiş diyorsunuz. Bu karar bir ay önce alınmış ve bu açıklama hissenin iki kademe bile yükselmesine neden olmamıştır. Piyasa yüzde 10 gitti, bizim hissemiz aynı oranda yükselmedi. Bu da bizim hissede trader olmadığını gösterir. Sahipsiz denilen tahta profili. Ben bu tarz insanlarla iş yapmam, yapmıyorum da…
-Üst üste birkaç hissede yüklü patron satışları gelince ve bu hisseler de çok hızlı gerileyince doğal olarak yatırımcıların tepkisine neden oldu.
Haklısınız. Ama bizi herkesin bildiği, sadece kağıt üzerinde ismi olan şirketlerle karşılaştırmayın. Bu şirketlerin hangileri olduğunu herkes biliyor. Biz üretiyoruz, 300 kişiye dolaylı olarak 1000 kişiye ekmek veriyoruz. Ben bunun kavgasında olan insanım. Ben borsada sat, aşağıdan al, trade et, bu hesaplar içerisinde değilim. Bizim büyüklüğümüzdeki firmalara fonlar da gelmiyor. Ben de çok isterim 2.50 liradan büyük bir fon gelsin, 5 milyon adet hisse alsın ama biz Akbank değiliz ki…
Kaynak yaratabilmek için fazla bir şansım yok ki, hisse satıyorum, bu kaynağı da son kuruşuna kadar şirketin kasasına koyuyorum. AVOD’u bir yatırım holding haline çevirmek istiyorum, içine başka şirketler almak istiyorum. Burada yatırımcı orta vadede zaten para kazanacak. Çünkü benim yapacak başka bir işim yok. AVOD benim çocuğum...

Sayfada yer alan bilgiler tavsiye niteliği taşımayıp yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırımcı profilinize uymayabilir.

Son Değer: 2,79
En Yüksek: 2,79
En Düşük: 2,74
Değişim 0,72 %
FK: 0,00
PD / DD: 0,73
İşlem Hacmi 9.054.849
Toplam Adet: 3.266.609
Ağırlıklı Ort.: 2,76
ETİKETLER :
YORUMLAR (123)
:) :( ;) :D :O (6) (A) :'( :| :o) 8-) :-* (M)
  • Ali Can22 Mayıs 2020 05:49

    2012 de yapılan röportajda adam (!) utanmadan "seneye hissemize bakın" diyor. Altın ne oldu SPK Bedelliyi kabul etmedi. Altın aramak yerine insani değerlerini ara

  • mehdi29 Eylül 2017 03:29

    bu adam firsatci bir cakal...

  • Mulu7815 Mart 2017 20:59

    Ta 5 yıl geçti ve hisse 1.16 Allah seni bildiği gibi yapacak

  • rte16 Şubat 2015 07:25

    patron hisse senin cocugunsa .evlat namus demektır namusuna sahip çık

  • vehbi05 Ocak 2014 19:23

    arkadaşlar.şirket.sahibinin.günahını.alıyorsuz.düşüşlerden.......piyasayı.oyuncular.belirler.hisseler.başka.ellerde.

  • vehbi414130 Aralık 2013 23:34

    borsanın.en.güvenilir.şirketidir.avod.yüce.mevla.nazımtorbaoğlu.ve.yönetici.arkadaşlarından.razı.olsun.akyüzlü.şirket.yönetiyor.lar.

  • fatih 17 Temmuz 2013 01:47

    durust adamlar değilsiniz batarsınız inşallah hergun duva ediyorum batarsınız diye amin

  • çoğunluk 01 Temmuz 2013 14:19

    katılıyorum size kardeşim bunlar kimlerin ahın almamışki beter olucaklar

  • BURAK30 Haziran 2013 01:07

    İNŞALLAH ALDIĞINIZ ŞİRKETLER BAŞINIZA BELA OLUR HAYRINI GÖRMEYİN BENİM PARAMLAN ALIYORSUNUZ ARSIZLAR SİZİ

  • AVUKAT30 Haziran 2013 00:53

    SİZLER ENBESİLİDEN DAHA BETERSİNİZ O MİLLETEN DOLANTIRIP ALDIĞINIZ PARALAR SİZİN KURSAĞINIZDAN GECMESİN

  • FATİH 30 Haziran 2013 00:51

    BÖYLE PARA KAZANMANIN VAY HALİNE

  • FATİH 30 Haziran 2013 00:51

    HA BU ARADA BURAK VE BARIŞIN RESİMLERİNİ GORDUM KARILARIYLAN ZAMANI GELDİMİ HERKEZE SIRA GELECEK İNŞALLAH BATARSINIZ BİRBİRİNİZİ VURUSUNUZ COCUKLARINIZDAN CIKAR COCUKLARINIZ OLURSA SAKAT OLUR İNŞALLAH ULAN PARAKAZNMAKMI BEDUVA ALMAKMI

  • FATİH 30 Haziran 2013 00:47

    SAHTEKARLAR DOMETESİNİZ KURUSUN TARLANIZ CARTAKLARI USTUNE YIKILSIN ALICAM SİZDEN PARAMI EYLULDE HASATI SURUCEKSİNİZ BAŞINIZA YIKILSIN

  • FATİH MERCAN21 Haziran 2013 09:40

    arkadaşlar hisse alacaklara sesleniyorum almayın nazım ve ortaklarına bir delikli paranız gecmesin ne hasatı nede avod alın döğmeli barış sana neyi yakıştıramadım jandarmanın arkasına kadınların eteklerinin altına saklanmana yazık sana parayı bulmusun ama yiğit olamamısın evlat

  • FATİH MERCAN21 Haziran 2013 03:10

    YEDİRMİYECEĞİM PARAMI SİZİN GİBİ CAPULCULARA

  • FATİH MERCAN21 Haziran 2013 03:06

    KİMİ KANDIRIYORSUN TOPAC BAK BİŞE YAPAMADINIZ BANA ALICAM SİZDEN 15 BİNİMİ ALCAKLAR

  • FATİH MERCAN21 Haziran 2013 02:58

    ARKADAŞ SEN KİMİ KANDIRIYORSUN BEN BİZZAT ŞİRKETE GİTTİM HATTA DA HA ÖTESİ BURAK KIZAK BARIŞ KIZAKLA MAHKEMELİK OLDUK HASATTA AYNI ŞİRKET AVODA ÖNDEN GİRİYOSUN ARKADAN CIKIYORSUN AVODA AYNI HASATTA BUNLAR BENİM 15 BİNLİRAMI DOLANDIRDILAR GİTTİM GÖRDÜM KACACAK DWLİK ARADILAR HİÇ MATAP BİLE BULAMADIM HASATINIZDA DOMATESİNİZDE YANSIN İNŞALLAH

  • tuna09 Mayıs 2013 11:45

    an itibariyle röportajdan 11 ay geçti ama değişen bir şey yok nazım beyle bir roportaj daha istiyoruz

  • avod_zede22 Mart 2013 23:05

    1 yıl oldu orta vadeyi bırak uzun vade oldu daha param aynı değerine gelmedi.SPK ya bildirelim incelesinler biraz umutlandık yine aynı senaryo gibi.

  • kamil23 Aralık 2012 00:43

    Allah en sevdiginden cikarsin

  • muhammed kerem alp09 Eylül 2012 14:27

    garibanı sövüşlemek ve her şey yasal bir mecrada işliyor........

  • 19 Ağustos 2012 14:58

    hasat elinde kalacak bence

  • sabır11 Temmuz 2012 12:06

    Arkadaş , madem küçük yatırımcıya değer veriyorsun niye hala yok ben kap bildirmiştim diyorsun o zaman halka arzdan 2.5 lardan kendin çalıp kendin mi oynayacaktın?En fazla vicdanını rahatlatırın bu açıklamalar ile... Madem paraya ihtiyacın var kredi niye çekmiyorusn türev menkul ne işe yarar?Ama bu daha kolay 1 tl hisseyi nereye versen kardır.Bakalım HASAT'ı kime vericen...

  • nvbnbvnvbn11 Temmuz 2012 12:00

    vbnvbnvnv

  • isyanker11 Temmuz 2012 09:31

    hepsi yalan patroncuhum insan dehilsin sen

  • murat muratov07 Temmuz 2012 23:33

    mantıksız konuşuyorsun,yok avodu büyütmek içinmiş,yok çocuğuymuş,cocuğunu cami avlusuna bırakmak bu.insanlara 20 den sat sonra satamadığını 1 20 ye sat,kimse almasaydı 50 kuruşa razı olucaktın değil mi,kabul et nazım torbaoğlu

  • KÖYLÜ28 Haziran 2012 17:06

    YAZILARIMIZI ŞEFFAF OLARAK ELEMEDEN YAYINLAYINIZ YAZILANLAR DOĞRUDUR KENDİM BURADAN TAM KARŞIMDA GÖRDÜM OLAN BİTENİ

  • arap25 Haziran 2012 18:23

    delikanlı gibi doğru söyle.satışın yüzde kaçını verdin m nurettin cevike.yoksa coluğundan cocuğundan çıkar

  • Bedri 23 Haziran 2012 23:57

    bu adamin danismani kim

  • Malkoçoğlu23 Haziran 2012 20:46

    Tarih 11.11.2011 Kanal BLOOMBERG HT Devre Arası Konuk Avod A.Ş.YKB.Yrd.Burak Kızak ve Gedik Yatırım Zafer Aksoy, Avod A.Ş. halka arzını anlatıyor. http://tvarsivi.com/konuk-avod-a-s-ykb-yrd-burak-kizak-vegedik-yatirim-zafer-aksoy-avod-a-s-halka-arzini-anlatiyor-11-11-2011-izle-i_2011110261149.html Burak Kızak VE Gedik Yatırım Kurumsal Finansman Müdürü ; Zafer Aksoy ! Avod Halka ARZ olurken ; Gedik Yatırımdan Zafer Bey o gün demiş? spiker soruyor ; Avod hisseleri yatırımcılara nasıl avantaj sağlıyacak ? Gedik müdürü cevaplıyor ve şöyle diyor ; ÖNCELİKLE AVOD PIRIL PIRIL İKİ KAFADAR ARKADAŞIN KURDUĞU , SÜREKLİ GENİŞLEYEN BÜYÜYEN BİR FİRMA , BEN BİR KURUM TEMSİLCİSİ OLARAK ; '' GÖZÜMÜ NEREDEYSE KAPATIP AVOD'A ORTAK OLABİLİRİM . O KADAR BEĞENDİM BU FİRMAYI İNCELERKEN . GERÇEKTENDE BU FİRMA SAHİPLERİNE BÖYLESİNE BİR FİRMAYI TÜRKİYE'YE KAZANDIRDIKLARI İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM. GELECEĞİ ÇOK PARLAK OLAN BİR FİRMA , '' İNŞALLAH BENİ ORTAK OLARAK KABUL EDERLER '' !! DEMİŞ ! DEMİŞ ! NE ZAMAN DEMİŞ ? TABİKİ-DE ARZ OLURKEN !!!

  • Sedat23 Haziran 2012 16:05

    Halka arz fiyatının altında patron satışının yasaklanması lazım. Yani fiyatın serbest piyasa koşullarında şirket performansına göre oluşması için bu şart. 3-4 TL den satmayan patronların 1,5 TLden satıp hisseyi batırması resmen hırsızlık. Aynı zamanda devlet otoritesiyle alay etme anlamına gelir. Biz, devlet otoritesinin olduğu yerde bile hem de resmiyete uygun olarak halkı tavuk gibi yolarız. Yetkilileri göreve davet ediyorum. Bu işte yetkililerin de suçu var. Yatırımcıyı koruyun lütfen. Almasaydınız falan gibi laflar çok saçma. Böyle sözler yatırımcıyı tasarruftan soğutur. Ülke ekonomisine ciddi zarar verir. Üretim faaliyetine katılmadan bu türlü oyunlarla para kazanan patron ne diye faaliyetle uğraşsın ki!

  • zayim 23 Haziran 2012 11:38

    almasınlar kardeşim.kimseye zorla hisse satmıyorlar.kısa vadede köşe döneceğine inanıyorlarda kısa vadede batacağınada inansın insanlar ağlamasın sonradan.ben patrona suç bulmuyorum.onada yol gösteren bir UZMAN arkadaş var belli.helal olsun yapabilene.piyasada keriz bol olduktan sonra

  • kadir deniz22 Haziran 2012 22:47

    ahcanim benim paralazimmis sirketi buyutecekmis hisseleri satiyor.onun deyimiyle sattiklarini yerine koyamama riskine giriyormus.bilgisayar basindan kendi satiyormus yazik ona.her halde ona tahsisliyi kimse ogretmemis bak %99 da sat sonra %200 tahsisli sirketin %99 gene senin okey....

  • irfan avcı22 Haziran 2012 16:46

    bu ve bunun gibi adamların akıbeynıdır.20 yılda neler gördüm ben..bekleyin görün sonu nereye varacak.banada yazmadı demeyin

  • bahadır22 Haziran 2012 16:41

    bu 3 aylar içinde yapılan dualar kabul edilirmiş doğrumu arkadaşlar??

  • adil dürtan22 Haziran 2012 16:38

    önce bundan sonra şirketin mali tablosuna değil patronunun ne kadar kaliteli olduğuna bakmak lazımmış.tez vurgun yedik..adama bakacaksın Allah korkusu varmı?vicdan varmı?seviye varmı?ondan sonra al şirket batıkta olsa korkma bence..

  • ..22 Haziran 2012 16:34

    adam gibi endeks kağıdı alma ..başına bunlar gelsin..normal değil mi sizcede

  • sercan atılgan22 Haziran 2012 16:32

    neidüğü belirsiz şirketin hissesini alırsan halin böyle olur..yarın hasad--ıda arz edecek ondanda lırız biraz...tühhh senin.................tövbe tövbe...

  • ramiz22 Haziran 2012 16:31

    nasıl bir dolaba düştük bilmiyorum ama bunun sonu hayır değil belli..

  • sam22 Haziran 2012 16:29

    arkadaşlar size bir soru??onurlu adam hırsızlık yaparmı???

  • yazıcı22 Haziran 2012 16:27

    sende büyük bir para hırsı var ama unutma allah bir dert verir o para seni kurtarmaz nazım bey.....bu kadar milletin ahını aldın..

  • 22 Haziran 2012 13:28

    PEKİ BU AVOD NE OLACAK NAZIM BEY? HİSSEYİ NEREEN NEREYE GETİRDİN. BEN SATIŞ YAPACAĞIMI DAHA ÖNCEDEN SPK BİLDİRMİŞTİMLE OLMAZ BU İŞLER..SİZBİLDİRDİĞİNİZ BU SATIŞ EMİLERİ İLE HİSSENİN BU KADAR DÜŞECEĞİNİ SANMIYORUM. SANKİ BAŞKA BİRŞEY VAR...YATIRIM YAPACAĞIM DİYORSUN ..HİSSE SATIYORSUN..BEDELSİZ AÇIKLIYORSUN..ÇOK ALAKASIZ BİR DURUM..İKİ GÜN SONRADA DERSİNKİ ZARAR AÇILKAYIP BEDELSİZ OLAYINI YAPAMIYACAĞINI SÖYLERSİZ..BİZ TÜRK İNSANI OLARAK KERİZİZ..NE OLACAK ŞİMDİ? BEDELSİZ DAĞITIM NE ZAMAN YAPACAKSIN ONA AÇIKLASADA...ADAMI HASTA ETİN GÜNLERCE...SENİ ALLAHA HAVALE ETTİK...

  • sülalen22 Haziran 2012 12:53

    10000 lira paran 5000 liranın altına düştü.mevla bilgiği gibi yapsın başka bi şey denmez bu densizlere

  • salim22 Haziran 2012 12:51

    bu gün sizin için özel dua edeceğim camiide...

  • nedir bu22 Haziran 2012 12:41

    Allahım sana havale ettik yalvarıyoruz ve yakarıyoruz sana tez zamanda ahımız yerde kalmasın

  • selim22 Haziran 2012 12:25

    avgyo hisselerinde ne olduysa aynısı burda yaşanıyor..inşallah galip amcanın başına gelenler sizinde başınıza gelir..resmen soydular millati...

  • ss22 Haziran 2012 12:24

    yarabbi tez zamanda sen bildiğin gibi yap bunları başkaca biy dilemiyorum...

  • r.r22 Haziran 2012 11:54

    yiye me o paaraları yiyemeeeeeeeeeeee..........

  • fwf22 Haziran 2012 11:15

    işallah büyüyeceğiz bilmem ne derken kuru çula oturursunda bu kadar insanın ahı yerde kalmaz...hepsi aynı h..bunlar

  • tolga22 Haziran 2012 11:08

    milletin anasını ağlatmışsın,bu dünya sizede kalmaz

  • CAMIŞ21 Haziran 2012 22:51

    YANİ PATRON ÖYLE BİR TOKAT SALLADIKİ KİMLERE DEYDİ DEYMEDİ ALLAH BİLİR

  • camış21 Haziran 2012 22:30

    bir grubun avod patronu ile anlaşma nokatsında olduğunu hisseyi uşak benzeri yukarı çekip usul usul satmayı planladıklarını duymuştum ama bu kadarı da hiç aklıma gelmedi.KURUNUN YANINDA YAŞTA YANDI BENCE O GURUBUN İÇİNDE ÇOK YANANLAR DA VAR BEL Kİ HEPSİ VE.. şükür ki böyle işlere bulaşmamayı prensip yapmışım

  • bugrabey21 Haziran 2012 22:05

    şimdi merak ediyorum arkadaşlar ve benden büyük abilerim siz bu hisseyi alırken size aracı kurummu bu hisseyi tavsiye etti acaba yoksa kendi insiyatifinizlemi aldınız ... birisi cevap veririmi acaba bana

  • burhan21 Haziran 2012 22:02

    Nazım BEY ,Ben insanlara değer veririm.demişsiniz röportajda değer verdiğiniz çok belli .Halka arz fiyatı 2.50 senedinin kapanış fiyatı 1.30 siz hiç bir şeye hiç kimseye değer vermeyin lütfen .

  • ds21 Haziran 2012 21:59

    vay beee. almışsssın reklamı söyleşiyi de yayımlarsın... pehhhhh... hadi bunu da yayımlasana.

  • Pele21 Haziran 2012 21:47

    Bir kere borsadan çok iyi anladığın ve sürekli piyasayı takip ettiğin çok belli. Şimdi ben sen yapmadan senin ne yapacağını burada yazayımda oyunun deşifre olsun, çünkü bugün gördük ki bu kadar hunharca vermenin tek sebebi hisseyi satmak, satarken fiyatı gebertmek. Peki neden geberttin fiyatı ? Söyleyim; Malum bedelsiz yapacaksın, bedelsiz arttırım ile fiyat nominalin altına inecek, nominal altı fiyatlarda birde bedelli patlatacaksın. Bu durumda kimsenin bedlliye katılması söz konusu dahi olmayacak, öyle ya 80-90 kuruşdan işlem gören bir mala kim 1 lira verip bedelliye katılır ki..her neyse bu durumda röportajda sözünü ettiğin hisselerini geri alamama riski zaten ortadan kalkmış olacak..ama sen şimdi çıkmış ben risk alıyorum demişsin..yapma güldürme insanı!! ne riski? sen bunu bal gibide tasarlayarak yaptın, ama belli ki vicdanın pek rahat değil. Benden demesi bu dünyada yaparsın ama bunun ahireti var, ve yinede Allah bilir ama bu kadar ah, bu kadar kul hakkı ile bilemiyorum artık halin nice olur. Sana bir Hadis-i Şerif hatırlatarak sözlerime son vereceğim. Allah mazlum kullarının ahını aracısız olarak katına kabul eder ve kulun ahı Allah'a arz edilir, Allah mazlum kullarının ahının karşılığını tez zamanda yerine getirir. Buhari- Müslim

  • FATİH 21 Haziran 2012 21:37

    BİZİM ORALARDA Bİ LAF VARDIR BU YAPILANA GARGALAR GÜLER HANİ Bİ TABİR VARDIRYA SENİN PARAN BENİM PARAM BENİM PARAM YİNE BENİM PARAM BAK NAZIM EFENDİ BU YAPILAN KİMSENİN YANINA KALMAZ ŞİMDİ BANA DESENKİ AL ALAMAM CUNKU ALACAK PARAM KALMADI SEN HALA YATIRIM YAPMAKTAN BAHSEDİYORSUN OZAMAN HER ALDIĞIN TOPRAKTA BENİM PARAM VAR COCUKLARIMIN RIZKI VAR BURDA SENİ KANUNMU KORUYOR UNUTMA BU DUNYA GECİCİ BİR HAYAT BU HESAP AĞIR OLUR Kİ OLACAK EMİN OLA KESİN OLACAK KESİN

  • 21 Haziran 2012 21:30

    Güvenmiştim ulan size, güvenmiştim !!! Halka arz sirkülerinizi, ilk bilançonuzu çok incelemiş ve çok beğenmiştim. Bumuydu karşılığı ???....yazıklar olsun sana Nazım Bey, En hafif tabir ile yazıklar olsun..

  • kimsesizlerin kimsesi21 Haziran 2012 20:26

    nazım bey resimden anlaşıldığı üzere eli yüzü düzgün birine benziyorsun ama 3 gündür yaptığın bu hareket o resme hiç yakışmadı çok ah aldın o paraları belki yersin ama bukadar kişinin bedduası inan birgün senden çoluğundan çocuğundan çıkar kıtkanaat artırdığımız üç kuruşumuz vardı onunda yarısını sen aldın röpartajda seninde vicdanın rahat olmadğını anlıyorum bişeyleri açıklama ihtiyacı hissetmişsin belli kağıt bu şekilde düşmeye devam ederse inan çok ocaklar söner senin yüzünden elinizi vicdanınıza koyup bi durum değerlendirmesi yapın lütfen düşüren siz olduğunuza göre çıkarabilecekte sizsizniz yarından sonra insanlarda gece rahat uyusunlar bizler sizin şirketinize güvenip yatırım yaptık ama siz bizi binevi dolandırdınız dediğim gibi bunlar o resme hiç yakışmadı biraz vicdan biraz empati diyorum ....

  • Malkoçoğlu21 Haziran 2012 20:14

    Yazdıklarıma ilave olarak ; Sermaye Azaltımı yapan şirketlerin 'GEÇMİŞ SENE ZARARLARI' bulunmaktadır. Sermaye Azaltımı ile Bir çeşit bilanço kalemlerinde ÇOŞKU verilerek, Geçmiş sene zararları TEMİZLENMEKTEDİR . VE şirketler koro halinde şunu söylemektedirler; Efendim sermaye azaltımı yapmamızın sebebi ; Geçmiş sene zararlarımızın çok oluşundan dolayı TEMETTÜ veremez hale geldik , ileri ki dönemlerde Temettü dağıtabilmek için sermaye azaltımı ile geçmiş sene zararlarını TEMİZLEMEK istiyoruz - demektedirler. Velhasıl AVOD'un İSE ''geçmiş sene zararları'' BULUNMAMAKTADIR! Buradan yola çıkıldığında ANA HEDEF kayıtlı sermaye TAVANI OLAN 100.000.000 TL'ye ulaşmak olucaktır. Bu da normal bedelli arttırımları ile olabilir .

  • yeterki hep siz kazanın21 Haziran 2012 19:39

    biz kimizki kazansak ne olur kaybetsek ne olur dimi. yeterki siz kazanın daha çok daha daha çok. biz sizin keyfinizi bekler dururuz. önce siz belki sonreda biz

  • Malkoçoğlu21 Haziran 2012 18:57

    Takdir edersiniz ki ; Halka açıklık oranı bu kadar yükseltilen bir hissede önümüzdeki sene Yüksek İhtimalle Bedelli olabilir . Olabilecek bir bedellinin-de yüksek ihtimalle sermaye azaltımı şeklinde OLMAMASI yönündedir ! neden-mi? Sermaye azaltımı yapıldığı vakit mevcut olan sermaye geçilmemektedir. Örnek olarak ; İdaş döşemeye bknz. Sermaye 24 ise 24 olarak sabit tutulmakta. 24'ten 6'ya düşülerek sonrasında 18 artırılarak Tekrardan 24'e ulaşılıştır ve neticede KASAYA 18 MİLYON girmiştir.. Avod'da ise bedelsizlerden sonra sermaye 29.000.000 TL'ye çıkacak.. Ve Mevcut Kayıtlı Sermaye Tavanı İSE : 100.000.000 TL'dir.. O zaman önümüzdeki senelerde sermaye azaltımı yapmadan 100 milyona ulaşana kadar seneden seneye bedelli yapması olasıdır.. VE kasaya ise totalde 100.000.000 - 29.000.000 = 71 milyon girmektedir.. Yani sermaye azaltımı ile kıyaslanamayacak kadar para girişi olur ... şimdi bu teoriden yola çıkıldığında , Misal ; Hisse bugün itibariyle bölündü diyelim !! hissenin kapınışı 1.30'dan gerçekleşti ! Bedelsiz Artırım Oranı (%) :36,63 .. 1.30 / 1.36.63 = ''0.95'' Kuruş olmaktadır . Sermaye azaltımı olmadan yapılan bedelli başvuru sırasında 1 tl nominal zorunluluğu var . Başvuru yapıldıktan sonra da , isterse 0.80 kuruşa düşsün fark etmez (BKNZ serve) Sermaye artırımı yapmadan evvelde hisseler çoğunlukla yukarı hamle yapıp ondan sonra da aşağı süzülmekteler (BKNZ Mango) Bütün bunlardan yola çıkıldığında orta vade-de hissenin TIPKI İMTİYAZLI PATRONUN dediği gibi değer kazanması olasıdır ! ANCAK bu değer kazanım olsa olsa BEDELLİ artırımı için bir kazanış olması yüksek ihtimaldir .

  • KIRIMLI 21 Haziran 2012 18:49

    mehmet bey i bir defa gördüm diyorsun,yatırım amaçlı alacağın şirketle ilgili fizibilite raporunu onlardan istiyorsun ?Ne çabuk güvendin ?Ben değerlemeden anlamam diyen bir işadamını ilk defa görüyorum memnun oldum sizi tanıdığıma...Değerlemeden anlamıyorsun ama 1,5 fiyattan satışına razı olduğun şirketinin 2,5 liradan halka satışını normal buluyorsun...Alttan alamama riskine girdim dedin Allah ta seni güldürsün diyemeyeceğim ama beni sahiden güldürdün..Ben başkaları gibi yukarı çekmedim diyorsun 3,65 fiyatını görmüş arzdan sonra madem yatırım kararın vardı o fiyattan satış yapmayı neden düşünmedin ? bunları niye yazıyorsun dersen bi delikanlılık yapıp röportaj vermişsin,bil istedim yaptığın şeyin farkında olanlar da var...Yaptığın şeyin adını söylemiyeyim sen boşlukları doldur vicdanına göre...

  • viko21 Haziran 2012 18:14

    Hisse 1.20-25 arasında işlem görür iken alt kademelere tonla malı kim yazdı ? Alış yazılan blok mallara satış yapan patron birileri ile pazarlık yaparak anlaştımı ? Bu seviyelerden satışın kesilmesinden sonra hissenin 10 kuruş yukarı çıkması tesadüfmü ?

  • günah21 Haziran 2012 17:57

    sen bu beddualarla fazla yaşamazsın...

  • atrader21 Haziran 2012 17:32

    Bu milletin ahıyla nere yatırım yapacan..ulen gittim düğün parasını yatırdım saf gibi..bi de kaynak lazım diyor ya o zaman bedelli açıklasaydın güzel kardeşim böyle 1 haftada %50 düşeceğine kademeli düşerdin şirkete güvenen de girerdi bedelliye..

  • ...21 Haziran 2012 17:22

    %50 kaybetti insanlar. masal okuma...

  • zekeriya aslan21 Haziran 2012 17:14

    vijdan muhasebesi yap patron....herkesin senin gibi dükkanı yok...milletin boğazından artırdığını koydu senin kasana...sen bir bak o kasaya gözünü yum...binlerce yatırımcı gelsin gözlerinin önüne sonra otur ye o paraları tamam mı...yiyebilirsen....

  • flam21 Haziran 2012 17:07

    Sıradaki halka arzlar Medyum HAsan AŞ - Gozik MAntı - Çotak kıraathane - Sivil Kestane kebap AŞ - Bozacı Şahap - Sarıkız İnek (halka arzdan SAtılık) - Abdullah Kapıcılık Hizmetleri - SAYOYD Seyyar AYI oynatım yönetim danışmanlık - OKŞAN masaj AŞ-

  • n.t21 Haziran 2012 17:01

    ne yaptın sen hemşehrim aloooooooo.....Allahın adaleti var unutma sakınnnn

  • borsa bilgi21 Haziran 2012 17:00

    tebrikler borsa gündem birde ataçın sahibi halil atamanla bir söyleşi yapsanız halil atamanında anlatacağı bir şeyler olabilir

  • rüstem demirtaş21 Haziran 2012 16:59

    paramın yarısı gitti bakalım nasıl yiyecek

  • emektar21 Haziran 2012 16:58

    bu adam...sattığı hisseleri derhal yerine koymalı ve fiyatı 2.50 ye getirmelidir.. bu milletin ahı onu yaşatmaz...

  • seyda21 Haziran 2012 16:58

    yok öyle olmaz bu işler ben inanmıyorum......aracı kuruma %kaç komisyon veriyorsunuz onuda yazsaydınız??

  • tühh21 Haziran 2012 16:56

    amca anamın hacca gidecek parasınıda koydum alttan...ne yaptın bize rüyamda sabaha kadar tabanlar görür oldum....

  • kumar21 Haziran 2012 16:54

    yaptığın şeylerden pişmanlık duyduğun belli.....zaten iyide bir insana benziyorsun ama borsa laneti kötü bir şey kumarhane yani...sende burdan üttüğüm paraları helal zannetme...keşke helal işine helal olarak devam etseydin..yazık etmişin kendine bu kadar insan sana kötü dileklerde bulunuyor değermiydi???nazım kardeş

  • vah vahhh21 Haziran 2012 16:43

    nazım bey merakımdan soruyorum.....öbür tarafta sizce cennete mi yoksa cehenneme gidersiniz....bakın bir tüyo vereyim size cehenneme giderseniz eğer zebanilere ''''''bakın böyle yapıyorsunuz o yüzden kimse gelmiyor buraya'''''zezlenişde bulunun sizi cennete koyarlar..:)))))

  • mustafatürel21 Haziran 2012 16:38

    Allah belanızı versin 2,50 den 5000 lotum var çocuklarımın rızkı haram olsun yiyemeyin inşallah

  • ozan21 Haziran 2012 16:35

    bu nasıl bir iş insanda yüz olması gerek birde röportaj yapmış...etme eyleme nazım abi bak insanlara neler yazmış sana...

  • minnacık yatırımcıydı yok oldu21 Haziran 2012 16:33

    hemşerim yakışıklıda bi şeymisin sana beddua ediyordum ama vallahi billahi vazgeçtim hepsini tövbe geri aldım...ama bu yaptıkların şu kalıba yakışmıyor bak haksızlık yapıyorsun millete...

  • acemi21 Haziran 2012 16:30

    Bana güvenin, daha elimde satılacak bir sürü hisse var, hepsini size yamayayım sonra küfredersiniz diyor.

  • davetabet ediniz-e ic21 Haziran 2012 16:27

    piyasa denetleme kurulu sen iş yaparsın...kucak dolusu parayı size seyirci kalın diyemi veriyorlar..madem bu şirket 2.50 lira etmiyordu neden onayladınız ve halka arz ettirdiniz..değeri bakın 1 liraymış...sizi göreve davet ediyorum...ayrıca izmir vergi daireside bu şirketi incelmeli ve hatta izmir mali polisi neler döndüğüne bakmalı bence...daha öncede bir çok hissede aynı dlaplar döndü..sayın yetkililer......

  • SAHAN270021 Haziran 2012 16:27

    BU GİDİŞLE NAZIM BEY ŞİRKETİ BİZE VERECEK...HİSSE OLDU 1,20 DAHA NEREYE KADAR DÜŞÜCEK...EYLÜL AYINA KADAR BU HİSSE TOPLAR DİYOR.AMA ZOR GİBİ...

  • kader de geçsin21 Haziran 2012 16:23

    içimden bir şey demek geçiyorda neyse demeyeyim...gerçi hakaretin cezası 600 lira bir taban fazla yemiş oluruzda..günahından korkuyom...

  • teknosacı21 Haziran 2012 16:21

    milletin nabızını ölçmeye koydurmuştur bu haberi kesin...

  • ramiz21 Haziran 2012 16:20

    bu numaraları 10 yıl önce yapıyorlardı eskidi bunlar artık...sen yenisin galiba buralarda.dikkat et kafana tuğla düşmesin bir yerden...

  • selim21 Haziran 2012 16:17

    kurnazsın ama yerse.......

  • yalan ne kadar yalan21 Haziran 2012 16:14

    avgyo hisseleride aynı şeyi yaptı hop 8 lira hop 0.80 kuruşş..şimdi çıkmış narkoz veriyor millete mal meydanda ne anlatıyorsun sen???3 günde %60 zarar ettirdin millete bir de uatnmadan borsa gündeme röportaj veriyorsun...senin diğerlerinden farkın nedir???

  • hure wanabe21 Haziran 2012 16:08

    ne kadar iyi niyetli olursan ol yapılan işlemler yatırımcıyı kağıttan soğuttu ve yatırımcının vicdanında etik olarak kabul görmüyor bunu böyle bil Nazım Bey. halka açık şirketlerde finansman bulmanın yolları sarihtir böyle abidik gubidik kendini haklı çıkarma aklama yöntemleri kabul edilemez.

  • emektar21 Haziran 2012 16:07

    sayın orhan pala borsa gündemin sahibi... almışsın reklamı sende susuyorsun...

  • dersimli21 Haziran 2012 16:06

    ben sadece bir şey söyliyicem yaptıysanız adam gibi söyleyin.yoksa yukarıda allah var çoluk ve cocuğunuzdan cıkar.bir şirket sahibi bu kadar hisseyi tek başına satamaz.o aşağıya konan alışlar kimin

  • pazarcı21 Haziran 2012 16:04

    halka arz da 6 milyon lotu satamayan 11 milyon lotu piyasada nasıl satacak?çok net anlaşılıyorki patron birileriyle antlaşmış fiyatınıda kendi aralarında belirlemişler takaslar incelendiginde ortaya çıkar malı onlara devrediyor.yeni şirket alımı palavra mesele küçük yatırımcının defterini dürme meselesi

  • farabi21 Haziran 2012 16:04

    bu imkb senin gibi nelerini gördü neleri geçirdi..dikkat et sen ekndine..milleti bu hale sokarsın yarın adamın birine bir çatarsın seni kuru çula oturtur sen avodunda yok olursun amca.

  • borsa uzmanı21 Haziran 2012 16:04

    sen attın bizde yedik sen enver-nurettinle bu işi yapmıyorsan ben adam degilim.burdan aldıgın paralar çoluk çocugundan çıkacak bunuda unutma

  • kadir21 Haziran 2012 16:03

    yemliyor milleti sanırım..hasadı nasıl satarız diye düşünüyor bu...

  • amıca21 Haziran 2012 16:02

    bunun adı özel haber değil...patron aspirin dağıtmış soyduğu kişilere......

  • can selim21 Haziran 2012 15:59

    torbaoğlu bunları okuyorsun değil mi???bak hakkımı haram ediyorum sana ve şirketine eğer inançlı isen bulur beni helalleşirsin yoksa ömür boyu vijdan azabı çek oldumu

  • viko21 Haziran 2012 15:58

    -Şimdi bu son gelişmelerden sonra yatırımcı HASAD hissesi alır mı? O tarihteki AVOD hissesinin performansıyla da alakalı bir durum bu. Patron burada tüyomu veriyor yemmi ?

  • efe21 Haziran 2012 15:57

    oldu canımmm...milletin nabzını ölç burda şurup ver oldu....sen hasadı arz millete birazda orda em kanını k.y nın..oldu ...ondanda alırız biraz...

  • s.d21 Haziran 2012 15:56

    beddua alıyor hemde bol miktarda..bak kul hakkı diye bir şey Allah kulun hakkına ben bile karışmam diyor...aklını başına devşir.........herkes beddua ediyor yakın zaman örneklerine bak istersennn

  • s.d21 Haziran 2012 15:52

    dikkat et çocuğum mocuğum gibi şeyler yazma millet form köşelerinde sana ne beddualar ediyor.animallah bir tanesi tutarsa görürüsün anyayı konyayı.....

  • red21 Haziran 2012 15:50

    yani hasad ın halka arzından önce önce bu hisse ucacak öyle torbacıoğlu???yemezler kuzu kuzu...milletin anasını ağlattın aynı galip amca gibi...dikakat et sonunda öyle olmasın kuzu kuzu...

  • flam21 Haziran 2012 15:49

    Aracı kurumun 2,5 liradan değerlediği şirketin patronu 1,2x li seviyelerden satıyosa bu irrasyonel durum hakkında kessinlikle aracı kurumu da hedef alan sert bir soruşturma açılmalı..Bu kadar da olmaz..

  • erzurumlu21 Haziran 2012 15:47

    sen onu benim külahıma anlat torbaoğlu...sen minareyi çalmış kılıfını hazırlamışın..5-10 liraya çekipte ordan düşürmemiş bak bak bak sen..yani bu yaptığın nedir senin 3 günde %50 geri gelmiş hisse..insanları böyle kandıracağını sanıyorsun değil mi??yemezler.kendi alıp kendi satıyormuş...milletin 3 kuruş nafakasına göz dikmişin..bu hal böyle gitmez...yatırımcı girerken bazı riskleri alıyormuş bu nasıl bir lügat böyle..ama ky enayi yarın senin HASAD a koşarlar almak için...alın alın eylülde hasad halka arz ediyormuş..senin avgyo dan yada ütopyadan ne farkın var.onlarda milletin parasını yürüttü sende aynı işi yaptın..bu adamın hisselerine asla bir daha bulaşmam o kadar

  • flam21 Haziran 2012 15:38

    Bu patronlar ne şeker adamlar yaw...Bunların bu halleri beni çok güldürüyor.Ortaoyunundan hallice ama klişe replikler..Yirim onları ben.:)Devlet şu usulsüz halka arz yapanların mallarına bi elkoysa bak nasıl hak hukuk ağlayıp dururlar.Biz de üzüm üzüm üzülürüz..(kuru Üzüm ama) yok mu hoca şöle kuru domatesten dizel benzin üretme projesi falan şööle hisseler bi 20 TL olsun..Eyyice bi gülüp eğlenelim..Bak alıcam bu fiyattan hisslerini sonra benden geri almak için 3 yıl uğraşcan:):)deermişim:):):)

  • haldun21 Haziran 2012 15:25

    18/6/2012 tarih acılış fiyatı 2,40 tl 21/6/2012 tarih fiyat 1,20 tl YORUMSUZ

  • haluk21 Haziran 2012 14:56

    7000 lot 2,50 tl den alınma hisse senedim var elimde.bütün paramı yatırmıstım.evde çoluk cocugumun yüzüne bakamıyorum.senin bunlardan haberin varmı nazım bey

  • cihan21 Haziran 2012 14:50

    spk ve imkb yetkililerine sesleniyorum bu adam hala manipulasyon yapıyor.hissem ucuz gelin alın diyor ne zaman harekete gececeksiniz?yeteri kadar satamadı herhalde

  • Maliyet 2,50 TL.21 Haziran 2012 14:48

    Peki madem yatırım yapıcaksınız, şirket alıcaksınız, nakit lazım. Neyine bedelsiz veriyosunuz?? Hisseyi yukarı çıkarmadım diyorsunuz, çıkarırken 3,60 larde yediğiniz darbe olmasaydı, yine de çıkarmayacakmıydınız. Çok güzel füze gibi gidiyordu, çelmeyi yiyince bir daha adam olmadı. Bir de Hasat'ın halka arzı sırasında AVOD'un performansına bakın diyorsunuz, Hasat'ı halka arz edip şimdiki senaryodan dolayı kimse hasat almayınca hepsini kendi namına alıp hasatı ucuza AVOD'un bünyesinden ayırıp tek sahibi olma ihtimali var mıdır acaba?? Yani bir sürü soru geliyor insanın aklına.

  • selda21 Haziran 2012 14:44

    elimde 8000 lot halka arz dan alınma hisse senedim var.bütün emekli ikramiyemi yatırmıştım.param pul oldu.bu paraları yirken nasıl vicdanın rahat olacak.her gün beddua ediyorum nazım torbaogluna

  • CONSTANTİNE21 Haziran 2012 14:38

    Hep Aynı hikaye .Şirketi güçlendircekse halka arzında 5,000,000 lot değilde 17,000,000 lot yapcaktı.İkincisi patron satarsa kasaya değil patronun cebine gider her ortak gibi .Yeni halka arzda aynı yapar çünkü borsada yatrımcı nın değişmez kuralı aynı hatayı yüzlerce kez yapmaktır.Burda patronlar %5 halka aç lot az çoğunu yine kendi almış sonra sunu fiyat oluştur 1 liralık hisseyi 5 lira çek sonra mkky başvur %55 çıkar lotları 4-1*lot miktarı kar yap .biraz al beni piyasaya haber biraz olumlu haber talp ç.ek mal sat fiyat düşüüsn alğın karla sıştır tahtayı aşğıdan yıllarca bekle bunalt o uzun vadeli yatırımcıyı yatırımcı satsın tekrardan al sonra yine fiyat yükselt .Ohhh süper ya gerek yokkki faaliyet alanında iş yapmaya trade yaprak daha çok para kazanıyo zaten .Sadece bu ağıt için değil örnekleri çok SPK bu duruma dur demeli halka arz seferbeliği yükseliyor yatırımcı sayısı düşüyor.Küçük yatırımcı yok ise büyük yatırımcı kime yanaşcak .DEVLERİN SAVAŞI BÜYÜK olur sonra .

  • salo195721 Haziran 2012 14:31

    Ayak yapma hemşerim.Bu tokatladığınlamı yatırım yapacaksın.Yahu sende işveren aklı yok.Şirketinin değerini yerlebir ettin farkındamısın.hata bizde sizin gibi beceriksizlerin kurduğu firmaların hisselerini alıyoruz.Bundan böyle selçuk gıda gibi olursunuz inşallah.

  • GEDİKLİ21 Haziran 2012 14:29

    BORSADA BENİM BİLDİGİM ŞİRKETİN GELECEKTE PERFORMANSI YÜKSEKSE ŞİRKET SAHİPLERİ HİSSELERİNİ SATMAZ BİLAKİSHİSSESİNİ ALIRLAR.BEYFENDİ ŞİRKETİN GELECEGİNİN ÇOK PARLAK OLDUGUNU İFADE EDİYOR AMA HİSSE SATIYOR.BU NE YAMAN ÇELİŞKİ?2,50 DEN HALKA ARZETMİŞSİN ŞU ANDA FİYAT 1,29 PARLAK GELECEK VARSA NİYE HİSSENİ ALMIYORSUN DİYE SORARLAR ADAMA.5000 LOT ALAN TOPLAM 12,500 TL ÖDEYEN YATIRIMCININ PARASI SU ANDA 6450 TL ZARARI İSE 6150 TL HİKAYELERİ BIRAKALIM GERÇEKLERE DÖNELİM

  • lokum21 Haziran 2012 14:09

    hepsi palavra yaktılar küçük yatırımcıyı

  • hasan usta21 Haziran 2012 14:05

    ben bu şirketi çocuğum gibi görüyorum diyen adam benim paramla besliyecek bu şirketi kendisinin saat başı güzel güzel anıldığından haberi varmı

  • saruhan bey21 Haziran 2012 14:03

    hissenin halka arz fiyatı 2,50 tl su anki fiyat 1,26 tl defter degeri 1,58 tl aradan 8 ay geçmiş hisse yüzde yüz deger kaybetmiş hangi kar ve beklentiden bahsediyor bundan sonra kim inanır size

  • 21 Haziran 2012 14:03

    kardeşim adeletsizlik benim elimde 240 maliyetle 30000 hisse var kim karşılayacak bu zararı allah bildiği gibi yapsın birdahamı borsa yok öğleden sonra satacam hepsini çoluğumun çoçuğumun rızgı gitti sana sana sesleniyorum nazım torbalıoğlu eğer bu parayı vicdanımla yiyebiliyorum dersen yee ama zannetmiyorum

  • sögüt21 Haziran 2012 13:58

    tamamen üfürdüğünü düşünüyorum. bu sıcak havada iyi geldi. (hisse satıyorum, bu kaynağı da son kuruşuna kadar şirketin kasasına koyuyorum.) şimdi adama sormazlar-mı yalancını .....diye. veya hangi şartlarda kasaya koyuyorsun. yap adam gibi kap 'a açıklama hisse satışından gelen parayı şirkete HİBE ettiğini bildir anlından öpeyim. k

  • Malkoçoğlu21 Haziran 2012 13:43

    Şimdi bu zatı muhterem ; Hissesini satıpta elde etmiş olduğu ''NAKİT'' şirket 'KASA'sına-mı giriyor ?? Misal benim elimde 5000 lot var ! ; Ben hissemi sattığımda Avod'un kasa'sına-mı giriyor ?? Velhasıl şirket sahibinin sattığı hisselerden elde etmiş olduğu NAKİT kendisinindir !! O da elde ettiği NAKİTİ şirkete FAİZ ile BORÇ olarak verebilir!! FAİZ oranınıda kendi belirler .. Faiz almadan şirketin kasasına koyupta - satın almalarını yapsında görelim iyi niyetini ... Gerçi bu saatten sonra GÜVEN unsuru SIFIR ALTINDADIR !! VE En önemliside HALKA ARZ seferberliğini kökünden baltalayanlarda bu gibi hareketlerdir ... Şu gerçek ortaya çıkarılmıştır ; Halka ARZ'lar tam bir fiyaskoya dönmüştür ...

  • nejat arusan21 Haziran 2012 13:31

    önce yabancılarla ortaklık yapacagız dediler daha sonrada yüzde 36 bedelsiz vereceklerini yazdılar.cazibe olmayınca satış kararı aldılar.ve su anda defter degerinin altında 1,58 defter degeri işlem görüyor.sana inanmam için hiç bir sebeb yok.iştir kişinin ayinesi lafa bakılmaz.ihşallah yetkililer bu olaya seyirci kalmaz.

  • sahan270021 Haziran 2012 13:19

    öncellikle borsa gündeme avodla ilgili 21.06.201 saat:12;41 deki yapıan röportaj ve haberinden dolayı kutluyorum..Ancak avodu sahibi Nazım beye sorumm..%36.63 bedelsizi dağıtımı şirket ne zaman yapacak ve ileride satmış olduğu hisseleri tekrar almayı düşünüyor mu?Anladığım kadarı ile avod hasatın halk arzından önce iyi bir yere geleceğinş işaret etmiş gibi söyledi Nazım bey..Zaman çok ama olsun inşallah dediği gibi olur..tşkler borsa gündem...

  • ALİ KARALİ21 Haziran 2012 13:14

    borsagundem sıtesını canı gönülden kutluorum, turkıye nın 1 numaralı borsa sitesi kesınlıkle, bu sekıl yonetıcılere ulasıp onlarla roportaj yapmanız, kucuk yatırımcıyı boylesıne bılgılendırmenız mukemmel bısey, emeklerınıze saglık

  • KML21 Haziran 2012 13:07

    halka arzların hepsi fiyasko hiçbirinin mali yapısı düzgün değil ayrıca başındakilerde küçük yatırımcıyı kandırırız havasındalar.Halka arz sırasında hisse alsınlar diye takla atanlar hedefimiz bu derken hisseler satılınca basıyorlar ellerindekileri nasıl olsa altlardan yarısınında altında tekrar toplarız.Her cümlesi haklısınız diyor ama değişen birşey yok yeni halka arzınıda alan kek nasıl olsa bulurlar benim balık hafızalı küçük yatırımcım olduktan sonra