E-BÜLTEN

E-bültenimize abone olarak
en son bilgilere ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Ana SayfaGündemOrhan Miroğlu: Biden Kürtmüş---

Orhan Miroğlu: Biden Kürtmüş

Orhan Miroğlu: Biden Kürtmüş
23 Ocak 2021 - 09:37 borsaningundemi.com

AK Parti MKYK üyesi ve Medya Tanıtım Başkan Yardımcısı Orhan Miroğlu’nun, “Geçenlerde konuştuğum bir Kürt dostum söyledi, birileri diyormuş ki, Biden’ın gerçek ismi Cımoyê Bahattîn Ağa imiş!” paylaşımı sosyal medyada olay oldu

Miroğlu neden böyle bir tweet attığını Hürriyet’ten Tufan Yılmaz'a anlattı: “Geçmişte Obama için de ‘Obama gelecek bütün dertler bitecek’ deniyordu, ama azalmadı daha da arttı. Şimdi de Kürtlere söylenen şey bu. Hem Ortadoğu hem de Kürtler üzerinden böyle bir beklenti oluşturuluyor. Bir kamuoyu oluşmuş. Biden, Kürt meselesinde Ortadoğu’da önemli adımlar atacak diye. Bu, onun bir sonucu. Yine bir zamanlar Elvis Presley için de ‘Midyatlı Kürttür’ demişlerdi.

GÜLDÜRMESİN DÜŞÜNDÜRSÜN
Biden, Trump gibi değil. Trump kulaktan dolma bilgilerle açıklamalar yapıyordu. Biden ise daha güçlü bir siyasi birikimle geliyor. Bu birikim Ortadoğu halklarının faydasına mı olur, zararına mı göreceğiz. Ama bu söylemler Biden ile ilgili umutların artmasına neden oluyor, artarken de böyle efsaneler ortaya çıkıyor. Ciddiye almadım ama bölgedeki Kürtleri, ABD politikalarına yakınlaştırmayı amaçladığı gibi bir şey var. Kürt meselesi olan ülkeleri düşündürmeli bu. Ortadoğu’daki 30-35 milyonluk bu halk, Biden’a neden böyle bir umut besliyor? Düşündürsün diye paylaştım bunu, güldürsün diye değil. Çaresizlik böyle şeyler üretir. Bu bütün toplumlar için böyledir. Evet, Irak’ın da İran’ın da Suriye’nin de bir Kürt meselesi var. Türkiye’de ise bu meselede atılan demokratik adımlarla, önemli açılımlar oldu. Bizim arka bahçemizdeki Kürtlere sorduğunuzda, vicdan sahibi herkes çözüme en yakın ülke Türkiye’dir diyor.”

Rusya kıyamet günü silahını taşıyacak denizaltı yaptı

Onyekuru İstanbul’a geldi

ABD Senatosu'nun Trump mesaisi 8 Şubat'ta başlıyor

Adalet Bakanlığı'nda Yakup Moğul'a önemli görev

Sayfada yer alan bilgiler tavsiye niteliği taşımayıp yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırımcı profilinize uymayabilir.

YORUMLAR (49)
:) :( ;) :D :O (6) (A) :'( :| :o) 8-) :-* (M)
  • Nedim24 Ocak 2021 17:48

    Burada ısrarla bir fto iti  Kürt kardeşlrimiz e  hak  deyip farklı nikler ile abuk subuk zırvalıyor.  Kürt Kardeşlerimizin hakkını hukukunu çiğneyen   Hdp ve pkk köpeklerinden başkası değildir.  Hak arıyorsan Hdp nin kapısına gitsin o analar ile beraber beklesin.  İşte bu hak iddiası yapan soytarılar bunu kesinlikle yapmazlar.  

  • Bilal24 Ocak 2021 16:17

    Evet haklısın. Dinimize göre kürt kardeşlerimizinde yaradılış hakları tanınmalı. Gercek mülüman Gercek vatanseverlik adalet ve eşitlik içinde samimi birlikteliği ve bütünleşmeyi sağlamaktır. Diğer kimliklere tahamülsüzlük, diğer kimliklere saygılı olmamak, diğer kimlikler asimile etmeye oryante olmak ve bu amaçla bir dil geliştirip kimlikler arasında çatışma çıkarmak vatanseverlik değildir, ırkçılığı yönetme biçimidir, bölücülüktür ve ülkeye aşındıran ülkeye zarar veren bir çağ dışı ilkel bir anlayıştır.

  • Psikolog 24 Ocak 2021 15:59

    Gercekler doğrular önünde aciz kalanlar, saptırmalarla yaftalamalarla, iftiralarla, hakaretlerle acizliklerini sahtekarlıklarını, yalanlarını, iki yüzlülüklerini örterler hep!

  • Cengizhan 24 Ocak 2021 15:55

    Bazıları sosyolojik bilimsel yorum yapar, bazıları ise salya sümük sadece hakaret eder. Bir fikre katılır katılmazsın, farklı fikrin varsa veya daha doğru olduğuna inandığın bir şey varsa insan gibi anlatırsın. Farklı fikirler Farklı veriler bir araya geldi mi insan beyni doğru ve yanlışı elimine eder zaten. Neyse, herkes neyse, o nu yazar, o tanımlanaları diğerlerine yapıştırmaya çalışır!

  • Nedim24 Ocak 2021 14:58

     BÜTÜN MAZLUM VE  MÜSLÜMAN İNSANLARIN KORUYUCUSU   TÜRKİYE CUMHURİYETİ  KIYAMETE DEK YAŞAYACAKTIR.  ONDAN SONRA BÖLÜCÜLERİN  CEHENNEME KADAR YOLU VAR.

  • Nedim27 Ocak 2021 03:50

    Allah ın haberi var soytarı Bekri!   

  • Berber Bekri 24 Ocak 2021 22:10

    Müslümanları koruyup kollayacagimizdan bedevi ve arapların haberi var mı iranlı mollara da söyledin mi katarlılar'a dedin mi çok sevinirler nedim o kadar cahil olmak için çok mu çabaladın hadi çabaladın buralara yayma cehaletini...

  • Nedim24 Ocak 2021 17:40

    Hangi hakkı yokmuş?  Zenci muamelesi falan mı görüyormuş?  Bu ülkede kimseye ikinci sınıf vatandaş muamelesi yapılmadı!  Bilerek isteyerek eline silah alıp cinayet işleyen soysuzları  kast ediyorsan bak işte onun hakkı bellidir.  

  • B24 Ocak 2021 16:34

    Evet haklısın. Dinimize göre kürt kardeşlerimizinde yaradılış hakları tanınmalı. Gercek mülüman Gercek vatanseverlik adalet ve eşitlik içinde samimi birlikteliği ve bütünleşmeyi sağlamaktır. Diğer kimliklere tahamülsüzlük, diğer kimliklere saygılı olmamak, diğer kimlikler asimile etmeye oryante olmak ve bu amaçla bir dil geliştirip kimlikler arasında çatışma çıkarmak vatanseverlik değildir, ırkçılığı yönetme biçimidir, bölücülüktür ve ülkeye aşındıran ülkeye zarar veren bir çağ dışı ilkel bir anlayıştır.

  • AGOP SEMİZYAN24 Ocak 2021 14:39

    Kaliteli bir Kürt kardeşimizdir.Ülkenin bu tür Kürt önderlere ihtiyacı var.

  • Gercekler 24 Ocak 2021 14:19

    Ortadoğuda Kürtler üzerinde asimile etme yok etme politikaları yerine, eşitlik ve adalet içinde kimliksel haklar garanti altına alınması ile ancak gercek samimi kardeşlik dostluk ve birliktelik olur. Demokratik koşulların tesis edilmesi ile ekonomik ve sosyal kalkınma doludizgin olur. Gercek vatanseverlik adalet ve eşitlik içinde samimi birlikteliği ve bütünleşmeyi sağlamaktır. Diğer kimliklere tahamülsüzlük vatanseverlik değildir, ırkçılığı yönetme biçimidir, bölücülüktür ve ülkeye aşındıran ülkeye zarar veren bir çağ dışı ilkel bir anlayıştır.

  • Bir yorum24 Ocak 2021 15:31

    Bu arkadaş kimlik bunalımına girmiş!  Zan edersin buna burada zenci muamelesi yapılmış!  Merak etme senin hakkın bende yakında alacaksın.  Bak Peşmerge  kardeşlerin  2 aıdım ötede  çok istiyorsan güle güle.

  • Serdar 24 Ocak 2021 13:59

    Her halkın diğer halklar gibi adil eşit kimliksel ve kültürel haklarla aynı ülkede yaşama hakkı var! Aslında doğal gaklarını savunmak bölücülük olarak empoze edilmeye çalışılsa da aslında diğerlerine bir kimlik dayatmak asimile ederek yok etmeye çalışmak bölücülüktür, İçinde diğer kimliklere tahamülsüzlük barındırır bir ırkçılıktır! Ortadoğuda “biyolojik ırkçılık” yok ama “ideolojik ırkçılık” var. Ama bu ırkçılıklar siyadi arenaya “ milliyetçilik” terimi ile çıkar hep.. Hitler biyolojik milliyetçi. Musoloni ideolojik milliyetçi. Hitlerin Biyolojik milliyetçiliği (ırkçılığı) öteki gördüklerini biyolojik imhasını amaçlar. Mousoloni veya Franco ideolojik milliyetçiliği (ırkçılığı) öteki gördüklerini kimliksel olarak asimilasyonu amaçlar, tek din ve etnik kimşiği yani egemen olanın kimliğini diğerlerine empoze etmeyi amaçlar. Buna direnç göstermeyeni kabul edeni her türlü vatandaşlık haklarından faydalandırır ama direnç göstereni askeri, polisye ve hukuk yöntemi ile elimine eder.

  • Sosyolog 24 Ocak 2021 13:34

    Kürtlerde her halk gibi ortadoğuda bir halk! Her halk gibi Kimliksel talepleri de oldukça doğal. Kimseyi zorbalıkla asimile etneme çalışmıyorlar, sadece her halk gibi kültürel ve siyasal haklarınının tanınmasını istiyorlar. Önemli olan adalet ve eşitlik içinde bir adil samimi birlikeliği sağlamak. Ve ancak bu anlayışla dış manipulasyonlar engellenir. Ayrıca mevcut demografik yapı içinde coğrafi ayrışımlar yerine coğrafi bütün herkesin yararına olacağı bilincide geliştirmeli. Bir etnik veya dini kimliğin diğerleri ile eşit olarak yaşama arzusu ve bunun için çabası siyasak milliyetçilik değildir. Doğal bir çabadır. Diğerlerini asimile ederek yok kimliksel varlığını ortadan kaldırmayı amaçlamak bunun için diğerlerine kısıtlamalae getirmek, farklı asimilasyoncu politikalar geliştirmek, polisiye hukuksal veya sosyolojik psikolojik yaptırımlar kullanmak siyasal milliyetçiliktir (ideolojik milliyetçilik), yani ırkçılık barındırır çinde.

  • Nedim24 Ocak 2021 14:54

    Fetocu köpek seni!  Ortadoğu da Süryaniler,  Asuriler Yezidiler  ve benzeri  onlarca kavim var!  Öyle  İsrail ve  Amerikan  artı 20 devletin eğitim ve silah desteği ile kurulan katil  tugayı sadece kan dökmek için var olacaktır.   İşte bunu yapamayacaksınız  Amerikan yardakçısı  haysiyetsiz   katil sürüsüne Kürt istismarı yaptırmayacağız!  Diyarbakır analarına bir bak ve utan artık şerefsiz!   Canı sıkılan insanları kaçırıp üzerine paçavra geçirip silah kuşatılıp  devlet kuramaz.  Allah ın adını silmek ya da  zorla  Allah adına cinayet işleyip  yine insanları özellikle  Kürt mazlumları istismar ETTİRMEYECEĞİZ. 

  • ALİ HAYDAR TANRIKULU24 Ocak 2021 12:09

    Orhan Miroğlu ülkesini satmayan, böldürmeyen sapına kadar vatansever ve hain olmayan Kürt Kardeşlerimizden birisidir.

  • mtu23 Ocak 2021 21:58

    obama müslüman, bush çerkez, bill de laz uşağı imiş  :D  :D  :D 

  • İlginç 23 Ocak 2021 21:48

    Ortadoğuda ğljelerinde egenen güçlerden kimse kürtlerin kimliksel haklarını konuşmak istemez. Konu bu olunca herseyi dış mihrak muhabetleri, terorizm muhabetleri ile örteler. Kendi soydaşı gördükkerini ise hangi ülkede olursa olsun kimliksel haklarını savunurlar, ekonomik politik destek verirler. Anti emperyalist muhabetler yapıp duranlar ise, uzun yıllar Kürtler üzerinden uylanan her türlü empertalizmi ise görmezler. Hemde kendileri dünyanın en büyük emperyal güçleri ile iş birliği yaparken.

  • Bir yorum24 Ocak 2021 08:17

    Nüfus kağıdın mı yok?  Yoksa seni konuşturmuyorlar mı?  Ha sen Türk adından hep rahatsız oldun aşağılık kompleksi ve fesatlık içinde yaşamışsın!  Kafanda basmadığı için bir baltaya da sap olamamışsın!  Böyle olunca da erişemediğin ciğere mındar demişsin.  Almanya da ki Türkler adam gibi çalışıp bu ülkenin kanunlarına uyuyor!  Peki siz sığır gibi gittiğiniz yeri pisletiyorsunuz.   Aradaki kalite farkı!  Size Biden ın vaad ettiği de bu katil  ordusu oluşturup  Ortadoğu yu mahvetmek!  Hep bu niyette olunca Allah belanızı veriyor.

  • İlginç24 Ocak 2021 01:45

    Pardon Redkit! Irakta suriyede hiç bir yerde Kürdün falan hakları olamaz, terörümü olur mu demeli sadece? Dış manipulasyonlara zemin oluşmaması, ortadoğuda samimiyetle barışı tesis etmek veya ülkemiz lehine çok şeyi dönüştürmek için bu anlayışla olacağını hiç sanmıyorum Daha güncel daha gercekci ve daha doğru politikalar izlenmesi ile ancak bir çok tehdit kovuşturur ve bir çok stratejinin ülke lehine gelişmesini sağlanabilinir.

  • red kit23 Ocak 2021 23:20

    senin gibi düdükler varya.böyle öter,onlarda hısım akraba,ülke demeden katliam yapar.şımarık cahiller.Gittikleri yerin huzurunu bozarlar.her gün kaç evladımız bayrağa sarılı geliyor.

  • DENIZ 23 Ocak 2021 21:00

    😂😂😂😂 bu ADAM .......

  • İYİKİ23 Ocak 2021 20:44

    bu ahmak aklınca pkk taşnak terör örgütünün değirmenine su taşımya çalışıyor onun için ABD ye kuruk sallamaya çalışıyor ,farkında değil ahmak kürtlere hakaret ettiğinin ,ABD liler empryalisttir bre ahmak sen hangi kürdün emperyalist olduğunu gördün ,bunlar böyle iki yüzlü ahmaklardır kürte fayda sağlarmış gibi görnüp kürdü aşağılamaktan başka bir işe yaramazlar,kürt candır vatan dostudur ,artık insanları kışkırtıp ayrıştırma palavralarınızı kimse yemiyor .

  • Lloyd Austin23 Ocak 2021 20:38

    Bu haber doğru olabilir.

  • Gercekler 23 Ocak 2021 18:51

    Ortadoğu ülkelerinde Konu kürtlerin dünyadaki diğer bütün etnik grup gibi siyasal veya kültürel hakları olunca,, hemen tartışma terör örgütlerini tartışmaya veya dış mihraklar oyunu tartışmalarına çekilerek tartışmanın yönünü değiştirir, toplumsal algıyı değiştirir, kimliksel talepleri bastırırlar. Ama kürtlerle ilgili herseyi dış mihraklar tartışmalarına çekenler, dünyanın heryerindeki kendi sosyadaşı gördükkeri her etnik grubun politik ve kültürel haklarını savunurlar ve politik, ekonomik, askeri desteklerler.

  • Nedim24 Ocak 2021 12:52

    Günün aciz minik partileri de aynı ağzı kullanıyor sayısı 4 belki de 5!  Maksat Ak parti  ve  Mhp  ortaklığını bölmek ya da bozmak. Aynı yerden icazet aldığınız  belli!  Soyu kırık baş münafığın  soyu kırık acuzesi!  

  • Kamil23 Ocak 2021 17:14

    Ben de kızılderiliymişim. Rahmetli büyük büyük dedem söylemiş

  • EKRİST23 Ocak 2021 16:51

    PKK ve ypg de kürt olduğunu söylüyor ne yaptıklarını görmüyormusunuz.kundakdaki çocukları yaşlıları kadınları garibanları öldürmedimi.

  • Yavuz Selim23 Ocak 2021 16:51

    Kandırılmaya müsait olanları kandırıyorlar, ancak kurnaz olan, bayrağa ölümüne bağlı olan Kürt Orhan Miroğlu gibileri kandıramıyorlar. Selo gibilerini kandırabiliyorlar, bebek katili teröristbaşının heykelini dikeceğiz deyip kankalarıyla bir olup istikrarı yemenin peşindeler. İyi ki bu vatana sapına kadar bağlı Türk-Türk siyasetçilerimiz var, planları ayaklar altına alıp dış güçleri sevindirmiyorlar.

  • aliş23 Ocak 2021 16:25

    adamlar hasta bölücü ,neredeyse rahibeleride kürt diye yutturmaya çalışacak ,sen kürdün tırnağı olamazsın ,sen olsan olsan iyi bir emperyalist maşası olabilirsin,ben kürdüm ama senin gibi bölücü değilim ,gerçek yüzünüz ortaya çıktı ABD+ AB enikleri her seferinde havlamasanız olmaz zaten 

  • RAMO CANCAN23 Ocak 2021 16:52

    Demek ki sen PKK veya fetö cüsün vesselam.o zaat adamın dibin vazatansever senin gibi satılık birisi değil.

  • ALİ HAYDAR YEZİDSEVMEZ23 Ocak 2021 16:52

    Sen tam bir yezid imişin

  • kralll23 Ocak 2021 16:18

    bu kafadaki birisi ne konuma gelmiş birde pırıl pırıl gençler sokakta işssiz geziyor. ülkeyi nasıl bir gelecek bekliyor belli

  • İşin aslı23 Ocak 2021 16:09

    Biden bir söyleşide pyd devleti kurcam dedi bop geri mi dönüyor yoksa hep ordamıydı

  • AHMET ÖZBİR23 Ocak 2021 15:41

    MİROĞLU yiğitoğlu, vatansever Kürt ağabeyim, oyunlara gelmeyen OYUNBOZAN, REİS sevdalısı, hizmet ehli, kardeşlik ve istikrar tutkunu İsmet ağabeyim. Yolun açık, bahtın güzel olsun.

  • Burhan23 Ocak 2021 14:50

    Bu adamı kim gazeteci. Bilir kişi şu bu yapmış, herseyi bir başka saçmalama

  • redkit23 Ocak 2021 14:49

    şu kürtçü  cevaba değmez.

  • Yunus23 Ocak 2021 13:50

    Miroğlu işte...Gül geç

  • Nedim23 Ocak 2021 13:36

     Böyle ucuz  kafalara  stadyum faşizmi  sokulup  sağa sola  havlasın diye ucuz numaralara  gelen sazan olursa   kendisine yazık  ki çok yazık eder.  Zaten artık stadyumlar dahi boş.   Asıl  Trump ın yapacağı açıklamalar çok önemli!  Zaten bu azil soruşturması da bir nevi  tehdit anlamını taşıyor. Gerçekte Amerika kendi menfaatini düşünerek  ülkelerle karşılıklı çıkar ilişkisine  girmiş olsa bile hem kendi ekonomisi  düzelir hem de  Dünya da açlık işsizlik çocuk ve kadın ticareti uyuşturucu ticareti gibi bir çok sorun düzelme yoluna girer.  Fakat öyle  yapmıyorlar!  Çıkar ilişkisi gibi görünen bir çok  konu gerçekte küresel dizayn, Dünya nüfusunu azaltma ve açık bir sömürü  planının parçası olduğu görülüyor.  Gerçekte Amerika diye bir devlet yok öyle olsa 5 milyon  evsiz olmazdı!  

  • Serdar23 Ocak 2021 13:34

    Ortadoğuda “biyolojik ırkçılık” yok ama “ideolojik ırkçılık” var. Hitler biyolojik ırkçılık uyguladı, Musoloni ideolojik ırkçılık uyguladı. Biri diğerlerini biyolojik imhasını anaçlar, diğeri kimliksel olarak asimilasyonu tek kimliği yani egemennokanın dinsel ve etnik kimliğini diğerlerine empoze etmeyi dayatmayı.

  • Sosyolog23 Ocak 2021 13:31

    Bir etnik veya dini kimliğin diğerleri ile eşit olarak yaşama arzusu ve bunun için çabası siyasak milliyetçilik değildir. Doğal bir çabadır. Diğerlerini asimile ederek yok kimliksel varlığını ortadan kaldırmayı amaçlamak bunun için diğerlerine kısıtlamalae getirmek, farklı asimilasyoncu politikalar geliştirmek, polisiye hukuksal vwya sosyolojik psikolojik yaptırımlar kullanmak siyasal milliyetçiliktir (ideolojik milliyetçilik), yani ırkçılık barındırı içinde.

  • Gercekler 23 Ocak 2021 13:24

    Ortadoğuda Kürtler üzerinde asimile etme yok etme politikası sürdükçe aşınma devam eder. Eşitlik ve adalet içinde kşmliksel haklar garanti altına alınması ile ancak gercek sammimi kardeşlik dostluk ve birliktelik olur. Ekonomik sosyal kalkınma da doludizgin olur.

  • MEHMET KÖSTEKÇ23 Ocak 2021 12:25

    Zamanında osmanlı dünya mom yardımdan çoğuna yani 3 bolu 2 sine hükmettiği için türk soyundan olabilir zaten amarikayi colombodan önce türk denizci piri reis bulmuş yani biden berat olabilir. Biraz usendim ama gene yazdım 😆

  • vatandaş23 Ocak 2021 12:16

    o önemli değil kürtse başımızın tacı asıl sen necisin onu söylesene ,unuttuysan apoya bir sor

  • Adem Kayi23 Ocak 2021 11:49

    Kürtler yasadikları ulkeleri bölme fikrinden vazgecmeli, birlikte yasamayi düsündüklerinde zaten problem kalmayacak.

  • Musa 23 Ocak 2021 11:24

    Senin kafanı

  • ahmet sağlam23 Ocak 2021 11:19

    yalan haber kardeşim adamın tipine bakın beyaz tenli,renkli gözlü,şarışın.Biden Lazz'mış öyle diyorlar.:))

  • Bika23 Ocak 2021 10:33

    Akıl ve mantık süzgecinden geçirmeden benzer makamda olanlar böyle sözler etmemeli.

  • Hafızam kuvvetli23 Ocak 2021 10:02

    Barzani Obama döneminde Amerika'yı ziyaret ettiğinde bir söylenti yayılmıştı.. Biden demiş ki "ikimizin de ömrü Kürdistanı görmeye yetecek" bu söylentiden sonra ikisinin yaşını merak etmiştim haberciler gibi..