E-BÜLTEN

E-bültenimize abone olarak
en son bilgilere ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Ana SayfaŞirket Haberleriİş Bankası ile ilgili AK Parti'de hangi seçenekler konuşuluyor?---

İş Bankası ile ilgili AK Parti'de hangi seçenekler konuşuluyor?

İş Bankası ile ilgili AK Parti'de hangi seçenekler konuşuluyor?
16 Şubat 2020 - 13:40 borsaningundemi.com

Atatürk'ün vasiyeti doğrultusunda CHP tarafından temsil edilen İş Bankası'ndaki %28'lik hissenin, Hazine'ye devri için komisyon kurulmasına karar verildi ancak yasa teklifi için tarih konusunda belirsizlik sürüyor.

HABERİN TAMAMINI OKUMAK İÇİN TIKLAYINIZ...

Sayfada yer alan bilgiler tavsiye niteliği taşımayıp yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırımcı profilinize uymayabilir.

Son Değer: 13,20
En Yüksek: 13,26
En Düşük: 12,56
Değişim 5,85 %
FK: 6,01
PD / DD: 1,14
İşlem Hacmi 8.472.536.173
Toplam Adet: 650.967.989
Ağırlıklı Ort.: 12,93
ETİKETLER :
YORUMLAR (88)
:) :( ;) :D :O (6) (A) :'( :| :o) 8-) :-* (M)
  • Alpertunga17 Şubat 2020 18:59

    Bu adamların dini imanı para.Bakın depremde insanlar ölüyor.uçak kazasında insanlar ölüyor.mehmetçiklerimiz hayatların kaybediyor.İnsanla ilgili bir paket varmı mecliste.Ne var bankalar ne var işbankası para nerde adamlar orda.Emekliyi .memuru bitirdiler.Ama bunlar iyi zamanlarınız ahali...

  • Fatih Akoğlu17 Şubat 2020 14:24

    CHP'ye ait olan hisseden meydana gelen nema Türk Dil ve Tarih Kurumu'na gidiyor deniyor. Peki bu kurumlar bu gelşileri nerede kullanıyor, ne yapılıyor çok merak ediyorum. Bilen dostlar yazarsa memnun olurum. Saygılarımla.

  • Ebû Bekir İkigözüm17 Şubat 2020 11:48

    İşbankası'nın CHP ile birlikte anılması beni Türk vatandaşı olarak çok rahatsız ediyor. Artık bu gidişata dur denmeli, İşbankası'nı da zan altında bırakmaktan derhal kurtarılmalıdır. CHP'ye özellik vermek diğer partileri safdışı bırakmak uygun değildir. Parti particilik, banka bankacılık yapsın. İkisini de idare ederim diyen hikâye söyleyendir.

  • Misafir 17 Şubat 2020 13:32

    Çok haklısınız. Bir de partinin ismi bunlara neden kullandırılır ben de bunu anlamıyorum. Atatürk'ün adını yıllardır kullandılar, memlekete hiçbir faydaları olmadı. Yazık ki teröristi bile savunup kollar hale geldiler. Onlar da diğer partiler gibi sıfırdan başlayıp mücadele etsinler.

  • Ahmak group sizi 17 Şubat 2020 10:44

    Gözlerini haram bürümüş mahlukların...

  • turing17 Şubat 2020 10:11

    gittideee gitti...katar katar..Ama ,kim bu bu katarlı.Ülkeyi mafya aileleri gibi parça parça üleşiyorlar.

  • Türkoğlutürk 17 Şubat 2020 09:39

    Madem yorum yapacaksın aç bankanın sayfasını bir oku. Ama yok okumak öğrenmek dinle a haberi saçmala. Dün başka bugün başka olsada beyin olmayınca inan. Zaten öğrenip bilinçli olana kadar cahil ol kan işine gelene.

  • ... 17 Şubat 2020 13:23

    Muhalefet olmak aynı fikirde olmayanlara aşağılama hakkı vermez. Kendi cahilliğin, ard niyetin, kötülüğün sus da kendinde kalsın. Emin ol hakaret ettiğin insanlar senden çok daha akıllı, zeki, bilgili, senin gibi boş bakmayıp gören kalbini de beynini de gayet güzel kullanan insanlar. Neyin ne olduğunu herkes senden çok daha iyi biliyor. Sözlerin aynen sana iade olsun.

  • misafir17 Şubat 2020 11:55

    fox haberi takip edenler, araştırın sahibi kim. sahibinin planları ne. Türkiye'nin yanında mı, karşısında mı.

  • Kiraliklar17 Şubat 2020 00:21

    Tank palet devletindi naptilar katarlilara verdiler o zamn nerdeydiniz ... deve kuslari

  • Satılıklar17 Şubat 2020 13:35

    Aynı şeyleri söyleye söyleye bıkmadız. Sürekli boş laf

  • Tabi ya17 Şubat 2020 00:11

    Ah birde zarar edeydi kamu bankalari gibi neler derlerdi neler... chp kotu ya ondan ulkenin en koklu ve itibarli bankasi olmus is bankasi, gozu olanin gozu ciksin , olmadi ulkeyi uzerinize yapin tam olsun

  • Vatandaş17 Şubat 2020 09:01

    Aynen, ülke battığında küllerinden doğma imkanı olmasın diye uğraşıyorlar.

  • .... 17 Şubat 2020 08:33

    O karın nedenini araştırma konuş.

  • Ahmet tan17 Şubat 2020 07:02

    Kamu bankaları 19 yıldır kar ediyor. Hem de milyar dolalarlık karlar. Bir de borsacı bir siteye yazıyorsun bu yalanı

  • Umt szn17 Şubat 2020 00:07

    Zenginin malı züürtünü cenesini yorar

  • Ömer 16 Şubat 2020 23:48

    Ülkenin ekonomisini gelişirmeye, sosyal adaleti geliştirmeye bakın. %28 lik chp hisselerİ iyi oyalaşap durmayın. Ülke ekonomisininin binde biri bilr değil. Burdan bir kazanım olmaz. Çok zavallıca. Boş garez

  • trader16 Şubat 2020 23:42

    ATATÜRK ün vasiyetine anayasa mahkemesi kırmızı kar gösterir

  • Efe16 Şubat 2020 23:21

    Erdogan da bu ulkeye yatptıgı hizmetlerin %30 unu akpartıye buraksın 2001 krizinde tum kamu bankaları ve kurumları iflasın esıgınden aldı o kadar hakkı vardır bence

  • Sait saçmalama 17 Şubat 2020 09:36

    Gariban Türk halkından daha önce alınanlar nereye gitmiş. Bankaları kurtarmak için ekstra para mı verdin

  • Türkoğlutürk 17 Şubat 2020 08:34

    O bankaların nasıl kurtarıldığını unuttunmu. IMF programının yan ürünüydü.

  • Sait17 Şubat 2020 04:32

    Eminmisin bankalari kurtardigina..gariban turk halki kurtarmis olmasin

  • bilmeyen öğrensin16 Şubat 2020 22:52

    1950 yıkında d.p  göreve gelince ilk yaptığı icraat chp nin halk evlerini kapatmak oldu ayrıca 1953   ve 1963 yılları arasında  ATATÜRK  ün vasiyeti olan yüzde 28 lik hisseyi  aldılar fakat chp nin 1963 yılında anayasa mahmesi tarafından geri verildi bu ilk değil bu siyasal İslamcıların  her zaman yaptığı yalan dolan işler iş bankası hisseleri hazıneye aktarılamaz ayrıca bu hisselerin geliri türk tarih ve dil kullanıma gider

  • Önce sen öğren 17 Şubat 2020 08:52

    Madem iş bankasının chpye faydası yok neden bu kadar kaybetmemek için uğraşıyorlar? Bankanın kuruluşunda paranın kaynağı belli ise tabiki bir partide kalması tüm halka haksızlık.

  • Türkoğlutürk 17 Şubat 2020 08:37

    Kanun adamı alıştınız sat ye çök ye. Elinizi tutanmı var. Bir bankada AKP açsın tabi başına koyacak birini bulabilirse.belediyelerdeki hırsızlıkları gördük. Hoş hırsızın sahip çıktı. Yargılayamıyor, nedense, korkusu neyse.

  • Kanun Adamı16 Şubat 2020 23:11

    TBMM bir kanun çıkarır Hazne'ye devredilir. Öyle yağma yok, hep böyle gidecek milletin diğer partileri bakacak, sadece CHP nemalanacak. Bu devir artık kapanacak.

  • analist16 Şubat 2020 22:46

    bilgi sahibi olmadan fikir yürütmek maaesef bizim halkımızın en büyük sorunu söylenene inanmak  hiç açıp  okumak öğren mek işimize gelmez sizlere bununla alakalı cengiz Özakıncı nın belgeleriyle yorumu var araştırın öğrenin

  • nedim16 Şubat 2020 21:09

    Fatih Sultan Mehmet in Ayasofya ile ilgili vasiyetini değiştirdinizde,Atatürk ün neden değişmesin? Bir kanun çıkartırlar,olur biter.Milletin malı neden bir partinin tasarrufunda olsun ki.?

  • sakıp16 Şubat 2020 23:45

    partinin  hiç bir menfaati yok menfaat türk  dil ve tarih kurumuna ait o da gayet olumlu bir şey

  • akbaba 16 Şubat 2020 21:37

    o zamn anayasa  vasiyet kanunu  vardıydı padişahlık  bitiyor yerını  cumhuriyrt alıyor o zamnlar  yazılı  vasıyet olsaydı  belkı  olmazdı

  • rasim16 Şubat 2020 21:02

    Boşuna direnmeyin,doğru karar bu,,,partiler ticaret yapamaz.

  • Basiret galip gelecek16 Şubat 2020 20:50

    Ve kaos çıkartmak isteyenler başaramayacak.

  • akbaba 16 Şubat 2020 20:42

    pakısdan dandan veya  hindisdandan gelen paralrı  kotumu yapmış ülkeye banka kurmuş sadace  28 lik hisseyı taraf olmuş ulkede  ne  paralar  gidiyor bankalr  batıyor 1924 den beri ülkenın  gruru  kaynağı türk  ticaret bankası  1912 kurulmuşdur ne oldu banka  filn yok  ama  ole bir  felsefe  ile  yonetılmışkı ogun bugun  hızmet verıyor lütfn  saygı  duyalım  denetyelım  ama kımyasını   bozmayalım

  • Akbabaya17 Şubat 2020 08:57

    Merak etme bankanın kimyası falan bozulmaz da chpnin kimyası fena halde bozuldu. Herkese ait olan birşey neden sadece bir partide kalsın. CHP yıllardır çalışmadan kazanmaya alışmıştı biraz da Atatürk'ü onların tekelindeymiş gibi kullanmadan ülke yararına birşey yapsın

  • KASIM KIRBAŞLI16 Şubat 2020 20:24

    iş bankasındaki % 28 lik hisse ATATÜRK ün değildir.o para hindistandan ve pakistan dan kurtuluş savası için müslümanlarca gönderilen ve harçanmayan kısmıdır.bu para halkındır.hazineye devir edilmeli.chp büyük bir ekonimik güç üzerinde yıllarca  at oynatmıştır.şimdi panik içindedir.ellerindeki büyük güç gidecektir bunun panik ve endişesi içindeler sürekli günderimi değiştirmeye çalışmaktadır.iş bankasının 32 sanayi kurumunda kendi adamları var bu nasıl oluyor.diğer partiler abd, rusya veya ab ülkelerinin mi partileri.neden sadece chp yararlanıyorda diğer partiler yararlanamıyor.

  • Atmaya17 Şubat 2020 09:31

    Savaştan çıkmış bir ülke, yokluğun kıtlığı olduğu herkesce malum. Bu para nerden gelmiş sen kanıt göstersene

  • KEREM KIRBIZLI16 Şubat 2020 21:37

    atma .senin beynin var bana beynini gösterebilirmisin.

  • Atma 16 Şubat 2020 21:19

    Kanıt göster.

  • Kaan16 Şubat 2020 20:19

    Yorumlari okuyunca cehaletin kusunda yasadigini hissediyo insan is bankasinin %28 hissesi chp nin degildir hic bor zamanda olmamistir olmayacakta banka bu miktardaki parayi vasiyet geregi her yil turk dil kurumun ve turk tarih kurumuna aktarmaktadir.vasiyet nedir bunu bilirseniz yarin sizin vasiyetinizide biri tanimiyom derse ne dersiniz peki

  • Kaana17 Şubat 2020 09:28

    Sen önce kendi cehaletine bak. Şimdi bir doğal afet için yurtiçi ve yurtdışından yardım parası toplandığını düşün. İktidarda da Ak Parti var. Bu parayla da banka, fabrika gibi yatırım yapıp partiye miras olarak bıraktı. Gelirin bir kısmını da bir iki devlet kurumuna bağışladı. Kabul edecek misin?

  • Acı gerçek16 Şubat 2020 20:12

    Kurtuluş savaşında, Pakistan'dan ve Hindistan dan Rusya nın %90 na el koyduktan sonra geriye kalan gelen yardım paralarını kurtuluş savaşı için bize gönderilmesidir. Türk milletine verilen paradır. Bir partinin ülkenin tek sahibi gibi sahiplenmesi demokrasi ye değil diktatörlüğe hizmet eder, haksız rekabet oluşturur.

  • Kerim17 Şubat 2020 04:37

    Pakistan afganistan ne kadar zenginmis deli gibi para gonderilmis kurtulus savasinin tum masraflari karsilanmis para artmis isbankasi gibi bir dev olusturulmus chp ye verilmis vay be ...masallah masallah

  • ...16 Şubat 2020 19:27

    Öyle yada böyle bu İşbankası durduğu yerde duracak.  YABANCI reel YATIRIMCI İZLİYOR, YAHU BİZİM MALIMIZA MÜLKÜMüZE, VASİYETİMİZE DE BU OLAYLAR İLERLEYEN YILLARDA OLUR MU ? DİYE endişe sardı. AVM kiralarından cnaı yana yırtdışı yatırımcısı, aberleri takip ediyo. ama siyaset FETO olayını kapatmak için gündem değiştiriyor. FEto için bukadar emek ve enerjı harcamıyorlar bulmak için...yurtdışı reel yatırımcı şaşkın...

  • burhan keskin 16 Şubat 2020 19:04

    Yabancılar panikle iş bankası 6 ya kadar gevşer

  • MELTEM GÜZELBAHAR16 Şubat 2020 22:04

    ben 3 TL diyorum.

  • Volkan16 Şubat 2020 18:23

    Borsada en fazla halka açık şirketi olan grup İş Bankası. Onu yöneten borsayı da yönetir. Hazine yerine TBMM'ye verilmeli hisseler.

  • Muhafazakâr Demokrat16 Şubat 2020 18:06

    Bugünkü CHP'ye değil İşbankası hissesi verip ortak olmak, zırnık koklatmat bile acı. Terör örgütü PKK'nın sevdalısı Selahaddin Demirtaş'ı ziyaret edip bağlılık bildiren, FETÖ'ye aman dokunmayın onlar cemaat diyen, PYD terör örgütü değil onlar cici çocuklar diyen bugünkü CHP'nin elinden hisseleri almak, T.C.'nin kasasına katmak Ata'nın da dileğidir muhakkak.

  • Şanlıurfa 16 Şubat 2020 18:03

    Devredilirse çok güzel olur

  • Çeaş16 Şubat 2020 17:12

    Binlerce çeaş mağdurunu kurtarın önce

  • Kadir can16 Şubat 2020 17:12

    Kasa bos cokecek yer ariyorlar

  • Kadire17 Şubat 2020 09:19

    Yıllardır hiç çökmedik farkında mısın. Sırf muhalefet etmek için insan kendi ülkesinin kötülüğünü ister mi bu ne biçim hırs, nasıl bir nefret? Eskisi gibi başka ülkelere el açmıyoruz herkesin her dediğini yapmıyoruz. İçerde ve dışarda o kadar engellemelere, kötülüklere rağmen gayet iyi durumdayız

  • Ali16 Şubat 2020 17:08

    O hisseler herhangi bir partinin değil Türk Halkınındır, yani hazinenin,

  • ns16 Şubat 2020 22:02

    eğer gerçekten hazineye devr olacaksa bu bütün milletindir ama mezubahis hükümete güven meselesi yani köy sandığı hikayesine dönerse kötür. akp artık çok büyük güven kaybetmiştir halkın güveni kalmamıştır.Bu yüzden mesele tamamen güven meselesidir yabancı yatırımcı içinde güven çok önemli.. :(  :( 

  • Erkan Van. 16 Şubat 2020 16:54

    Halkın parası neden bir siyasi partiye verilsin. Araştırın giden yıllık para miktarını duyunca bu paralarla büyük bir devlet geçinir bu ne kafa bu ne iş. Rahmetli Atatürk bu günkü partisine tek kuruş vermezdi. Bu işte eskiden yapılmış bir şeytanlık var.

  • Türkoğlutürk 17 Şubat 2020 09:34

    Para partiye gitmiyor inanmıyorsun, hoş babanda ismet İnönü ün asker kaçağı olduğuna inanmışdı. İşte muhafazakarların problemi bu okuma yok bilmek yok.

  • Küskün CHP'li16 Şubat 2020 16:50

    Ben bir CHP'li olarak işin bu kadar vahim olduğunu bilmiyordum. Çok büyük ayrım yapılmış ve yıllarca herkes bu gidişata seyirci kalmış. Hazine'nin olması gereken hisseler CHP'nin olmuş, peki yüzlerce parti kuruldu, onlar yabancı devletlerin partileri miydi! Bu gidişata dur denmesi demokrasimiz için elzemdir.

  • Tantana 16 Şubat 2020 16:34

    Akp partili değilim ama doğru bi karar

  • Vatandaş16 Şubat 2020 16:49

    Akp partili değilsindir kesin! Neden belirtme ihtiyacı duydunsa artık.

  • Murat16 Şubat 2020 16:34

    CHP'nin İşbankası'daki hisseleri T.C. Hazinesi'ne devredilmesi en akıllıca olanıdır. Bunca senedir CHP'nin nemalanmasına göz yumulması büyük hatadır. Çok acil bir şekilde devir gerçekleşmeli. Ayrıca CHP'nin İşbankası'ndaki 32 şirkette nasıl hareket ettiği, kendi adamlarını o şirketlere doldurup doldurmadığı mutlaka araştırılıp millete açıklanmalıdır.

  • Afyonlu16 Şubat 2020 16:10

    İşbankasının aktif büyüklüğü 458 milyar tl ye ulaştı şimdi ona çökecekler 1-2 sene idare eder!

  • Vatandaş 16 Şubat 2020 17:11

    Çökmek değil Afyon'lu. İş bankasına çöken chp ye gerekeni yapıp, iş bankası nın hazineye devrini sağlamak gerekir. Halkın parasıyla kurulan bankanın hisseleri halka geçmelidir. Chp kasasına değil. Herhangi bir parti bankadan nemalanmamlı. Hisseler hazineye geçince chp diye bir parti kalacakmı göreceğiz.

  • Tufan16 Şubat 2020 16:08

    Mustafa Kemal'in bu kadar serveti nereden elde ettiğini sormayan bir zihniyetten birşey beklemeyin. Ölmeden önce devrettiği malların listesine bakın. Kendi ailesinden mi kalmış bu servet? Bu kadar serveti cb maaşı ile aldıysa ne kadar maaş almış sorun bakalım. Kusura bakmasın kimse Mustafa Kemal cumhuriyeti kurana kadar farklı kurduktan sonra farklı bir kişi olmuştur. Saltanat sürmüştür ülke parasıyla kimse aksini iddia edemez. Neden chpye devretmiş hisseleri? Hazineye devretseymiş. Anayasaya göre hiçbir partinin bankası hissesi vs olamazken bunlar yıllardır sömürüyor. Ama devran bitiyor merak etmeyin.

  • Türkoğlutürk 17 Şubat 2020 09:36

    Tufan abd ye giden paralar nereden geldi. You to bendeki konuşmalar yalanımı.

  • akbaba 16 Şubat 2020 15:58

    vasiyet  onemlidir ulu önder ataturk bunu  vasiyet etmiş bole  olsun  diye o zamn  olenelrın  vasıyetleri  oldukden  sonra  hep  deği,r olaya  parti  olarak  bakmamk lazım  

  • İkiyüzlüler16 Şubat 2020 23:39

    Misafir müslüman olarak İslam ahlakına, Allah kanununa ne katkınız var ? En büyük İslam düşmanı yolsuzluk, hırsızlık, torpil işlerini normal hale getiren din tuccarı ikiyüzlü olanlardır. Şu ülkeye şeriat gelse zengine birşey etmez, masum fakirin elini kesersiniz.

  • Misafir 16 Şubat 2020 17:17

    Ulu önderler hak yolundan gidenler, müslümanlığı yaşatıp islamı yayanlardır. İslam düşmanlığı yapıp, cami yıkan, yüce kitabımıza dil uzatan değil. Zamanla anlayacaksınız gerçekleri.

  • AHMET ÖZBİR16 Şubat 2020 15:55

    TEK SEÇENEK HAZİNE'YE HİSSELER DEVREDİLECEK! Başka söze ne gerek.

  • Türkoğlutürk 17 Şubat 2020 09:36

    Çünki hazineyi birisi bitirdi, doymadı.

  • Murat ali16 Şubat 2020 15:53

    Tamamen göz boyama ve gündem değiştirmekten ibarettir. Özel bankacılık hukuku ve uluslararası normlarda bir karşılığı yoktur, bu haliyle hukuksuz olacağı için ağır yaptırımlara da gebedir. Bir yanıyla da vasiyete aykırı olup saygısızlıktır.

  • ----------- ??????????-------------16 Şubat 2020 15:06

    ATATÜRK ün iş bankasındaki hissesini kendi parası ile almamıştır.hindistandan kurtuluş savaşı sırasında gelen 500 000 TL paranın kullanılmayan parası ile alınmış hissesi olup, bu para devletin ve halkındır.o zamanlar tek parti olduğu için böyle bir karar alınmış.sonra chp de ki asıl telaş iş bankasının 32 adet şirketinde kendi adamlarının rantlarının gideceği için büyük telaş başlamıştır.diğer partiler abd nin partisimi.bence hükümet bu konuda haklı fakat bu parayı öyle bir yerde kullanılmalıki  kimse karşı gelemesin.mesala TSK uçak tank vs.alınabilir.

  • Rizeli16 Şubat 2020 21:20

    Tankları katardan alırız bu gidişle.

  • Dilimiz batsın nankörler16 Şubat 2020 16:05

    Atatürk olmasa bırak isbankasini yaşayacak bir toprak parçası bulabilecek miydin ? Uygur Türklerinden beter ederlerdi seni. Gene adam iyi adammış sizin gibi yalancı talancı bir zihniyet değilmiş vatansever olduğu için banka kurmuş paraları cukka yapmamış, iç etmemis

  • misafir16 Şubat 2020 15:56

    Sana yazmak istediğim çok şey var ama, Senin gibiler a haber izlemeye devam etsin.

  • Kim rant peşinde?16 Şubat 2020 15:35

    Belli ki seni temsil eden zihniyet rant peşinde,

  • Pzt16 Şubat 2020 15:01

    Acaba pazartesi günü bu haber hisseyi etkiliyecekmi

  • MELTEM GÜZELBAHAR16 Şubat 2020 16:15

    tabiki etkiler yine 5 TL gelebilir dikkatli olmak lazım.

  • şşş16 Şubat 2020 15:44

    haber zaten gecen hafta cıktı. hisse de çok fazla tepki vermedi. yukselmesini engeller ama çok fazla düşürmez diye düşünüyorum. ytd

  • Kamil16 Şubat 2020 14:57

    İş Bankası TSKB nin %5 hissesini satın aldı........ Uhdesindeki Chp ye vasiyet edilen Atatürk'e ait hisselere göz diken Akp , devir için nasıl bir çözüm düşünüyor, bekleyelim, görelim

  • Müslüman Türk 16 Şubat 2020 14:38

    Kemal Kılıçtaroğlu her sene iftiraları sonrası kaybettiği milyonlarca TL tazminatı hangi geliri ile ödüyor merak ediyorum

  • Yuh17 Şubat 2020 00:18

    Iste iftira zihniyeti budur

  • KEREM KALBURÜSTÜ16 Şubat 2020 15:07

    kendi cebinden ödemiyor ya bizlere yine ödetiyor.hazineden alınan paralar ile.siyasi partiler yasası değişmeli .hiç bir partiye devlet yardımı yapılmamalı.eğer öyle olur ise hepsi ülkesi için çalışır yoksa kendi rantları için çalışırlar.tüm siyasi partileri kınıyorum.benim param haram ve zıkkım olsun.

  • .......16 Şubat 2020 14:36

    İş bankasını Atatürk kurdu ise devletidir, tüm ülkenindir. Bir partiye ait olamaz.

  • hep16 Şubat 2020 14:14

    son çırpınışlar bunlar. iş bankası hep burada kalır. ama siz gidicisiniz

  • deger16 Şubat 2020 14:10

    keşke bu hırsı tan palet fabrikasindada yapsaydınız,gördük 24tl defter degeriolan halkbank in durumunu önce elinizdekilere sahip çıkarak değerini bilin.

  • A. A.16 Şubat 2020 14:00

    Evet CHP'ye dünyayı versen doymazlar. Milletin hakkı millete. Bak Yalova'da, İstanbul'da nasıl berbat ettiler belediyeleri.

  • misafir16 Şubat 2020 15:59

    Evet ya nasıl berbat ettiler. 25 yıldan beri CHP varya belediyelerde. Vakıf adı altında ne idüğü belirsizlerin mamaları kesildi ya havlar durursunuz böyle.

  • Türk16 Şubat 2020 13:51

    Doymaz bunlar dünyayı verseler yetmez

  • olmaz...16 Şubat 2020 14:15

    boş konuşma önce yazıyı oku...