E-BÜLTEN

E-bültenimize abone olarak
en son bilgilere ve haberlere ulaşabilirsiniz.

Ana SayfaPiyasa97'de ralli başlamıştı: Endeksten çift sıfır atılmasının etkisi ne olur?---

97'de ralli başlamıştı: Endeksten çift sıfır atılmasının etkisi ne olur?

97'de ralli başlamıştı: Endeksten çift sıfır atılmasının etkisi ne olur?
26 Temmuz 2020 - 08:09 borsaningundemi.com

Milliyet'ten Zeynep Aktaş, BIST 100'den çift sıfır atılarak başlanacak kritik haftada, değişimin psikolojik etkilerini ve olası gelişmeleri analiz etti...

HABERİN TAMAMINI OKUMAK İÇİN TIKLAYIN...

Sayfada yer alan bilgiler tavsiye niteliği taşımayıp yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırımcı profilinize uymayabilir.

YORUMLAR (85)
:) :( ;) :D :O (6) (A) :'( :| :o) 8-) :-* (M)
  • K228 Temmuz 2020 17:39

    MAŞALLAH DEDİĞİNİZ 3 GÜN YAŞAMIYOR..........TLDE GÖRDÜK.......

  • Yola devam28 Temmuz 2020 10:56

    2. Çeyrek Bilançolar geliyor, pandemi sürecine rağmen şirketler satışını arttırmış, kârını artırmış, borsada prim yapan firmaların altı dolu, bir de deniyor ki ufak hacimsiz hisseler prim yapıyor, büyük hisseler yerine sayıyor, emlak konut, ASELSAN, bim ufak hisse mi ? Son yıllarda Türk lirası değer kaybetti, bütün varlık fiyatları katlandı, borsadaki şirketler de katlanacak, seneye bu fiyatları kimse bulamaz.

  • Yasin28 Temmuz 2020 09:31

    Aselsan emlak konut kardemir ereğli coşar uçar. Bankacılık oyuna malzeme olur düşer.

  • emekci28 Temmuz 2020 08:06

    bol bol haber yapılması olur:)

  • Cullukcu27 Temmuz 2020 20:55

    Altınla euronun ralli yaptığı kesin

  • B.a27 Temmuz 2020 19:45

    Hubvc yine düşer

  • ahmak herif27 Temmuz 2020 19:25

    annadım biladerr annadım.ben annadıysam herkez annamıştır.

  • ZELİHA KARAKAŞLI27 Temmuz 2020 15:58

    bu aylarda dövizin ateşi düşmüyor ise borsadan korkun derim.önümüzde sıkıntılı gönler gelecektir.

  • İstanbul lu27 Temmuz 2020 15:23

    Yabancılar bankaları sata sata suyunu çıkardılar, yan hisselerle sözde borsa çoşuyor

  • R.Demir27 Temmuz 2020 11:33

    Yeni düzen mi yenidüzen dedinmi Birileri düzer birileri duzulur bilmem Anlata bildimmi ....

  • R.Demir27 Temmuz 2020 22:25

    😂😂😂😂😂

  • zır cahil herif27 Temmuz 2020 19:27

    dövizin ateşi düşmüyor ve S & P Türkiyaya  olumlu not veriyosa sıkıntı yok,coşmak var.para var gam yok.sıkıntı yok.

  • Selim27 Temmuz 2020 11:14

    Tüpraş aldım bir sene beklerim

  • Senelik27 Temmuz 2020 19:33

    Daha fazla beklemelisin ciddi kar için bir seneye ancak kendine gelir

  • Latif27 Temmuz 2020 11:10

    Değişen ne oldu bim aselsan emlak konut ralli yapıyor bekliyoruz bunlarda. Banka hisselerinide shortluyoruz olay çok basit.

  • Ferdi27 Temmuz 2020 11:02

    Bankalar düştükçe borsa yükselir. Emlak konut 10 lira olur.

  • Erol27 Temmuz 2020 09:10

    Erken seçim mevzusu var borsa düşer

  • Antalyalı27 Temmuz 2020 09:00

    Ralli olacak derler malı kucağına bırakırlar

  • Hayrettin Hayri27 Temmuz 2020 08:01

    Hayrullaha kısaca hayri dediğinde ne olursa endeksten sıfır atınca da o olur.Yani şirketler zenginleşmez bilançolar patlamaz. Suni olarak endeks yükselirse balondur. Balan da bir an gelir patlar.

  • ZR27 Temmuz 2020 00:19

    Sıfırları at ver coşkuyu. Realde hersey olumsuz trend içinde ama böyle durumlarda topluma coşkuyu vermeli. Toplumun coşkuya da ihtiyacı var! Ekonomik sosyal her alanda kötü başarısız yönetimlerin sonuçları meydana çıktıkça sıfır atmalar, populist bir çok mevzu ile sürekli yeni gündemler oluşturmak, milletin dikkatini başka yönlere cekmek, din ve milliyetçilik üzerinden tribünlere oynamalar, mehteri vererek en kahraman rıdvan’ sahneleri sergileyerek topluma gaz verme mevzuları falan falan. Birde dış sürtüşmeler üretip kötü giden herseyi dış mihraklara bağlama stratejileri. Biz hersryi harika yönetiyoruz ama bizi kıskanan dış mihraklar herseyi berbatlaştıyorlar algısı üzerinden ve mağduriye üzerinden politik puan üretme stratejileri almış balını gidşyor. “Politikaya sanat gibi yaklaşıyoruz” olayı. Eeee ayrıca atı alan üsküdarı gecer felsefesi her alanda benimsenmiş ve derinleşmiş... o zaman “yola devam” elbette!

  • Me26 Temmuz 2020 23:51

    Niye hiç euro dan veya dolardan sıfır atılmıyor

  • Quattro27 Temmuz 2020 00:51

    Bunu ciddi ciddi soruyor musun yoksa Troll müsün.. Eğer ki ciddi ciddi soruyorsan sana tavsiyem en yakın zamanda bir doktora görünmeni isterim. Ya kardeşim Dolar, ABD'nin küresel rezerv parası.. Euro da Avrupa Merkez Bankası'nın rezerv parası. Yani Dolar ve Euro üzerinde söz söyleme hakkımız yok tasarruf hakkımız yok çünkü.

  • Fuzuli26 Temmuz 2020 23:51

    Abes konusuyonus

  • Yerli Üretim26 Temmuz 2020 23:11

    Yurtdışında birçok borsada da aynı mantıkla endeksten sıfır atıldıgında istatistikler endeksin o ülkelerde de yükseldiğini gösteriyor... lütfen isteyenler araştırsın kimse ezbere konuşmasın. Linkte son bölümü izleyin göreceksiniz... https://youtu.be/MhlVDRYk14Q

  • ALİ HAYDAR TANRIKULU26 Temmuz 2020 22:34

    Kurban bayramına kurbanlık arıyorlar.hem kurban yapacaklar, hem baklavı yedirecekler üstünede kahveyi içirecekler

  • FİNANSŞÖR26 Temmuz 2020 22:32

    Ben ortam çok kritik ve gündemler çok kritik olup, ayrıca çöp hisseler 50 kata kadar çıktı.bu girdap çok yatırımcı yutar.dikkatli olun derim

  • Küçük yatırımcı26 Temmuz 2020 22:21

    2.çeyrek bilancoları düşük gelecek diyen geru zekalilar bahseden gerizekalilar .; *** Salgın süresince zaten borsa niye düşük kaldi saniyorsunuz..!? *** Ayrıca bist ten sıfır atilsa da atilmasa da bilancolar degismetecek. FAKAT BORSADAN ÇİFT SIFIR ATILMASININ HISSELERDEKI BEDELLİ-SiZ GIBİ PSİKOLOJİK ETKISI VARDIR. *** YABANCI BUNU UMURSAMAZ DIYEN UKALA TİPLER EVET YABANCI HISSE BAZINDA UZUNCU VE SAĞLAMCIDIR.. FAKAT KENDISI DIŞINDAKİ BIR ETKENDEN HEDEFINDEKI HİSSELER ARTACAĞINI GÖRÜRSE ANKNDA POZISYON ALIR. BENCEDE APTAL DEĞİLFIRLER..!! PARANIN SIYASETI OLMAZ..!!!

  • olmaz26 Temmuz 2020 22:12

    bu karşılaştırma dogru olmaz.etkisi olmayacak.

  • Maho Ağa26 Temmuz 2020 21:29

    Alemsiniz vallahi... Ha 1 lira ha 100 kuruş

  • Selim can26 Temmuz 2020 22:14

    Ben kendini zeki zanneden çok bilmiş arkadaşım.. Toplamda hisse degeri değışmedigi halde "bedelsiz sermaye arttırımı karari alan firmalara ait hisdeler niicin tavam tavan gidiyor izah eder misiniz..!? Fiyatin düßük gorünmesinde her zaman psikolojik avantsj vardır.. Buna inanmayanlar yarin borsa olumlu etkilenirse herkesten önce hisselere saldiracaklardir.. Her degisikliğe kafadan karşı çıkan ikiyüzlü insanlar..!

  • Ali Velioğlu26 Temmuz 2020 21:29

    Goygoyculuk yapmayın hiçbir etkisi olmaz

  • Selim Can26 Temmuz 2020 21:28

    Herkes siyasi gorüşüne göre yorum yapıyor.. 1. 2.çeyrek bilancoları düşük gelecek diyen geru zekalilar bahseden gerizekalilar .; *** Salgın süresince zaten borsa niye düşük kaldi saniyorsunuz..!? *** Ayrıca bist ten sıfır atilsa da atilmasa da bilancolar degismetecek. FAKAT BORSADAN ÇİFT SIFIR ATILMASININ HISSELERDEKI BEDELLİ-SiZ GIBİ PSİKOLOJİK ETKISI VARDIR. *** YABANCI BUNU UMURSAMAZ DIYEN UKALA TİPLER EVET YABANCI HISSE BAZINDA UZUNCU VE SAĞLAMCIDIR.. FAKAT KENDISI DIŞINDAKİ BIR ETKENDEN HEDEFINDEKI HİSSELER ARTACAĞINI GÖRÜRSE ANKNDA POZISYON ALIR. BENCEDE APTAL DEĞİLFIRLER..!! PARANIN SIYASETI OLMAZ..!!!

  • vatandaş26 Temmuz 2020 21:23

    pekiiiiiiiiii zeki mürende bizi görecekmmi haydooooooooo he ne diin la 

  • Hüsmettin26 Temmuz 2020 21:17

    Borsada 2 sıfır atılıp Ralli dönemine girilecek akp bununla övünecek bak ekonomimiz züper diyecek halbuki reel ekonomi ile hiç alakası yok CasinoBist'in.. CasinoBist üzerinden şark kurnazlığı peşinde akp alah belanı verecek

  • Yörük 26 Temmuz 2020 22:47

    Allah senin ve senin gibilerin belasını vermiş zaten oda AKP

  • r26 Temmuz 2020 20:17

    Baş kumandanımızın, özel emri ve ricası ise bu işlere giriyoruz. Yapılamaz dedi chp, iyi parti olmaz dedi.. Yapamazsınız dediler... Ama borsadan sıfır atıyoruz. Dış güçler bizim sildiğimiz sıfırları çaktırmadna kalemle ekliyor. Biz siliyoruz, dış üçler yeniden sıfır simgelerini kullanıyor... Yapacağız. Allahın izni ile, amin bismillah. damat reisin destekleri ile bunuda milletimizle birlikte başaracağız. Ey kılıçdaroğlu, hani sıfır atamıyorduk ? hani sıfır silemezsiniz demiştin. Gör bak nasıl siliyoruz sıfırları... Bu millet sizlerin ekleidği sıfırldanm dolayı faizli para kullandı. Faiz kullanımı, sıfırların atılması ile bitecek. Sıfırlar enflasyon nedeni deil, sonucudur. CHP yapamadığını, biz Sıfırları atarak yapacağız. Abim.teberek kemüt.

  • Ali Velioğlu26 Temmuz 2020 21:33

    Paradan 6 sıfır atılması hakikaten çok iyi oldu mesela eskiden WC 1.000.000 TL idi şimdi milyonda biri kadar ucuzladı ve 1 TL oldu. Yalnız WC değil Hherşey milyonda bir fiyatına indi hamdolsun. Ha maaşlardan da altı sıfır atıldı ama olsun.

  • Torry26 Temmuz 2020 21:31

    Yaş kaç sanırım 20 yada 25. Bu ülkede eflasyonun ve faizin geçmişini sanırım bilmiyorsun. Bu ülke gazetelerinde Lüksenburg 150 milyon dolar kredi verdi diye kurtulduk manşetleri atıldığını bilmiyorsun. Yabancı bir üklede kim milyoner olmak ister yarışmasında kazanana 1 milyon tl verdiler alay ederek. 1 ml =20 ekmek ediyordu. Bilmiyorsun. Bilmediğin bir çok örnek veririm alay ettiğin konuda. Parası olmayanı acilin kapısından alınmadığı dönemlere güzelleme yapanlardansın yada.

  • İbrahim 26 Temmuz 2020 19:50

    Bu hafta Tam " keriz silkeleme " haftası.

  • İsmail kaplan26 Temmuz 2020 21:27

    Rakibi biz milletçe iyi analiz edemediğimiz göre siz de safınızı belli etmişsiniz.

  • Vayandas26 Temmuz 2020 20:42

    Ne alaka beyfendi

  • Özer26 Temmuz 2020 19:18

    Sifir atılsın yükselir niye defeluasyon oldugunu gösterir. Senetler durmaz haliyle en gen 15 gün sonra etkisi başlar

  • Alihsan27 Temmuz 2020 00:32

    Develüasyonla defelüasyonun farkını bilmeyen okur yazarımız var. Hamdolsun. Daha ne olsun hayırlara vesile olsun😂😂😂

  • tamburacı26 Temmuz 2020 18:43

    şimdiki paramıza iki sıfır koysalar ne olur mesela zengin olır muyuz?

  • Kaçan Grup26 Temmuz 2020 18:07

    “kalplere vur bir zımba rumba da rumba rumba”

  • Muzaffer Yürek26 Temmuz 2020 17:44

    Millet elindeki dövizi bozacak borsaya girecek. Böylece hem döviz üzerindeki yüklemiş baskısı kalkacak kalkacak. Yükselen borsa Şirketlerinlerin değerinide yükseltmiş olacak kaçan yabancı yatırımcı tekrar geri gelecek, ülkenin bu zor süreçte kendini tekrardan toparlamasına katkı yapacaktır.

  • Ekonomiden Anlamayan zırto26 Temmuz 2020 17:32

    Dünyada bu kadar likitide bollugunda Türkiye Hazinesinin kasasında fareler kol geziyor. Birde bu para bollugunun kıtlıgını varın siz düşünün. Şu pandemi dalgası geçtikten sonra FED in şahin duruş sergileyeceği dönemi hiç düşünemiyorum inanın Hani bir tabir varya o zaman gerçekten metelige kurşun atarız herhalde

  • G. C. 26 Temmuz 2020 19:48

    MB fareler kol mu geziyor. Dünyada son 4ceyrek içinde en cok altın alan MB ler hangileri acaba bi arastırırmısın.

  • İtri26 Temmuz 2020 17:10

    Hiçbir etkisi olmaz. 3. Çeyrek bilancolarindaki zararları görünce de çöker borsa. Kar etmeyen şirket temettü vermez, batan şirket hissesi sıfırlanır

  • Ateş26 Temmuz 2020 16:51

    Bugün avm ye gittim dükkanların yarısı kapalı ama Borsa 120000 de Yersen

  • Zero 26 Temmuz 2020 16:14

    Ekonomik sosyal her alanda kötü başarısız yönetimlerin sonuçları meydana çıktıkça. Sıfır atmalar, populist mevzulatla sürekli gündem oluşturmak, milletin dikkatini başka yönlere crkmek, din ve milliyetçilik üzerinden tribünlere oynamalar, ‘en kahraman rıdvan’ sahneleri sergileyerek topluma gaz verme mevzuları. Birde dış sürtüşmeler üretip köyü giden herseyi dış mihraklara bağlama stratejileri. Biz hatika yönetiyoruz ama bizi dış mihraklar kıskanan dış mihraklar herseyi berbatlaştıyorlar algıdı üzerinden mağduriyet ve politik puan üretme stratejileri. “Politikaya sanat gibi yaklaşıyoruz” olayı. Eeee atı alan üsküdarı gecer felsefesi her alanda benimsenmiş ve derinleşmiş... o zaman “yola devam”

  • Hassan26 Temmuz 2020 19:14

    Süper

  • Adalı26 Temmuz 2020 16:10

    Ya bedavadan konuşuyorsunuz borsadan sıfır atılması önemli degil bakın yakında türklirasından gene sıfır atmasınlar ozaman çok büyük devalüasyon ar demektir altı sıfır attıklarında 200tlyi çıkardılar yakındır 400tllerçıkmaya

  • Muray26 Temmuz 2020 14:59

    Borsadan iki sıfırın atılması demek yabancıya ucuz borsa davetiyesidir.2017'de de ralli olmuştu.Yine olur diye düşünüyorum. YTD

  • Hassan26 Temmuz 2020 19:15

    Yabancı yatırımcıyı kendi zeka seviyenle karistirma

  • Cengiz ÜNLÜ 26 Temmuz 2020 14:55

    Aynı tas aynı hamam . Değeri yükselecek değil ya,,,,

  • Okie Dokie26 Temmuz 2020 14:54

    Zeynep Aktaş ise yav he he diyip geçeceksin.

  • Yurday çetin 26 Temmuz 2020 14:33

    Tlden 6sıfır attınız 1liraya güzel güzel sıçtık borsadanda 2sıfır atarsanız millet ishal olur artık

  • Aldın mı TL!26 Temmuz 2020 15:12

    TL den sıfırlar atılınca Türk lirası değer kazandı. Aynı mevzu burada da etkili olur, yukarıda yorum yapanlar gibi tipler bilmez ancak zır zır ötme yapar

  • CasinoBist26 Temmuz 2020 15:04

    TL'den sıfır atılması reel piyasayı doğrudan etkiler ancak BIST'ten 2 sıfır değil 10 sıfır at reel piyasayı etkilemez. Reel piyasa ayrı burası ayrı. Burası CasinoBist :)

  • BORSACI26 Temmuz 2020 14:27

    hiç bir etkisi olacagını sanmıyorum ülkemizde sıfır oyunlarına meraklı bir algı var paradan attık ne oldu para degermi kazandı halen dünyanın en degersiz parası tl bu oyunlara karnımız tok.bu ülkeye ekenomiden anlayan eleman yetişdirmedikçe sıfır oyunları bitmez.

  • Torry26 Temmuz 2020 21:37

    1 japon yeni 0.065 tl ama onlar para birimine yada kendi değerlerine senin kadar yabancı değil. Aşağılık kompleksi olan senin gibi tipleri nasıl yetiştirdi bu millet üzülüyorum.

  • Samet Önder26 Temmuz 2020 20:12

    En değersiz parası TL mi. Ya aptalsın, ya cahil, yada çok zeki bir algıcısın. Aptalsan yapacak bişi yok. Cahilsen öğren, algıcıysan Allah bin belasını versin senin gibilerin.

  • :)26 Temmuz 2020 13:59

    Bayram öncesi yeni gelenlere verecekler şekerlemeyi... Fırsatlar uyduruluyor. Herkes bu haberi kullanacak, yeni gelen küçüklere  UZUN VADELİ YATIRIMCI OLACAK. aklı olan, bist 30 dan şaşmaz. ama ben malda bekliyorum :D sıkıntı yok.

  • uhuh26 Temmuz 2020 21:31

    bist 30 u baslatma. tüprasa bankalara bak bakjalım öyle konus.

  • Bankalar26 Temmuz 2020 13:31

    Bankaları yükseltip ittirecekler bu sefer iki sıfır ayağına. Yabancı satmaya devam ediyor

  • Demir 26 Temmuz 2020 13:14

    Endeksten sıfır atmalarla ülke ekonomidi borsası iyi yön bulacaksa ‘iki’ değil ‘dört’ sıfır atsınlar! Ekonomik sosyal alanda sos verilmiş durumda, populist beyhuda işlerle politik puan toplama işleri hep, hep topluma damardan verme işleri!

  • Emirhan 26 Temmuz 2020 13:10

    Sıfırı atma işleri ike uğraşacaklarına, önce ülke finans dengelerini oluşturmalılar. Ekonomide finansta rayların yerine oturmadı için öncelikli mesele ülkenin ihtiyacı olan dovizi bulmadı. O zaman borsa yola devam der! Harcayıp devletin kasasındaki dovizi boşalttıkları gibi tekrae doldurmasını da bilmeleri gerek!! Borsada sıfırı attık, ayasofyayı açtık, kanal yapacağız, Minareden çavbella çaldı tantanaları, 27 mayıs darbesine ne karşı showlar la olmaz bu iş! İnsanlar ekonomik ve sosyal alanda gelişmeler ve problemlete gercekçi çözümler bekliyor

  • fafa26 Temmuz 2020 12:48

    Türkiye'nin en büyük sorunu güven ve bölünmüşlük.Borç verenler Türkiye'yi bizden iyi takip ediyorlar,kasamızı bizden iyi biliyorlar.Bu kadar bol paranın salındığı hiçbir devir olmadı,ama bizde para hala dışarı kaçıyor.Dövize ihtiyacımız çok,bunu vatandaş gördükçe altına ve dövize yükleniyor.Bunu vergiyle durdurmak mümkün değil.Tasarrufa ve üretime yönelmekten başka çare yok.

  • Erman 26 Temmuz 2020 12:30

    Doviz sıkıntısından kaynaklanan Finansal endişelerin ortadan kalkması ile ancak ekonominin canlanır. Bunun içinde Devleti yönetenletin önemli miktarda dışarıdan doviz refinansmanı bulması gerek. Bu kadar parayı harcayıp kasayı tüketmişyi beceriyorlarsa, yeni kaynak bulmayıda becermeli. Doviz bulunursa en axından kısa orta dönemli dovizde haraket olmaz Ozaman doviz altın kaynakları çözülüp paralar emlak, araba , eşya ve diğer varlık alımlarına yönelir,. Tabi bu paraların bir kısmıda borsaya yönelir.

  • Murat 26 Temmuz 2020 12:22

    Tarihte hiç bu kadar vatandaşlar bu kadar yüksel miktarda altında ve dovizde pozisyon almamıştı. Buda finansal muktedirler bu varlıklar sınırlı yükseltirler demektir. Önemli bir diyasal çalkantı olmafıkça borsaya yüklenilşt ve borsada çıkışı devam. Dovizin altınım nir kusmını kısmıını bozup borsaya gecişler yoğunlaşır.

  • Buray26 Temmuz 2020 12:36

    Bizim millet riski sevmez daha çok garanticidir bu sebeple döviz ve altın alırlar. Ancak asıl kazanç riskin yüksek olduğu yerdedir yani borsadadır. Borsada akıllı yatırım yaparsan döviz ve altından kazandığının katbekat üstüne çıkarsın. Şu an bütün kapılar Borsaya çıkıyor. Bir de Başkanlık Seçimi var öncesiyle sonrasıyla etkileyecektir temennimiz Trump bir kez daha seçilsin.

  • Eya26 Temmuz 2020 12:17

    Finans dünyadında genelin pızisyon aldığı varlıklar pek çıkmaz diye bir durum oluyor genelde. . Herkes dolarda altında pozisyon almışken devlet ve büyük finanscılar altın ve dovizin çıkarmamaya çalışır.

  • ekonomist/stratejist26 Temmuz 2020 12:04

    Zeynep Hanımın analizlerine birebir katılıyorum. Faizlerin düşmesi hele ki negatif faizlerin olması Altın'da Ralliye yol açtığı gibi BIST'te ise tam Ralliye yol açmadı. BIST pandemi sürecindeki kaybını daha yeni kapattı pandemi öncesi seviyelerine daha yeni geldi. Asıl Ralli yeni başlıyor yeni zirveler yaşanacaktır muhakkak. Borsada yeni Ralli için bütün koşullar oluştu faizler çok düştü (hatta ekside), Altın ve Dövizde vergi alınması, ABD dahil piyasalara haddinden fazla para enjekte edilmesi, yeni yerli yatırımcıların iyice artması ve psikolojik olarak Endeks'ten 2 sıfır atılması motorları maviliklere sürmemek için hiçbir neden yok. Ancak Zeynep Hanımın dediği fiyatları çok şişmiş hisselerden uzak durun ve GİP piyasalarından da uzak durun canınız yanmasın. Are you ready Ralli BIST..

  • Torry26 Temmuz 2020 21:46

    Önceki yazılarına göre şaşırttın beni

  • Adem 26 Temmuz 2020 11:52

    O zaman ekonomik göstergeler olumluydu enflasyon düşüşe geçmiş imf kamburunu ülkeden eli boş göndermiştik ben çok iyi hatırlıyorum 1997 yılı ocak ayında net yüzde 50 kazanmıştım ama dış güçlerin desteklediği vatan hainleri 28 şubat sürecini başlatmasaydı çok daha büyük kazançlar olacaktı laiklik elden gidiyor diye yaygara koparan o batı çalışma grubuna hakkım haram olsun güzel Türkiyemizin yıllarını çaldılar şimdi Recep Tayyip Erdoğanı eleştiren çaylaklar o günleri unutan yada bilmeyen insanlardır

  • Hürkan furkan26 Temmuz 2020 12:14

    Aynen öyle. Eskiden batının hakimiyetine yaşıyorduk şimdi öyle çok şükür. Ama İçimizdeki leri de güzelleştirmemiz gerekiyor.

  • Deniz26 Temmuz 2020 12:06

    1997 yıllarında faizler yüksekken bile 2 sıfır atılınca Ralli yaşandıysa şu an ki tabloda düşünümiyorum bile yıl sonu not al Endeks 3000

  • Selim26 Temmuz 2020 11:45

    Koronada krizde aldılar şimdi satıp 90 bine düşürürler yeni sistem 900 kuruş

  • Mert26 Temmuz 2020 09:48

    Altın ve dolar çift sıfır atılınca neden düşeceğini açıklararmısın.

  • Vatandaş 26 Temmuz 2020 08:48

    Altın gr 300 e dolar 5 e düşer

  • Mahallenin delisi 26 Temmuz 2020 20:38

    Seninle kesinle aynı fikirdeyim 1 şişeden sonra kafa bunu yavaş yavaş yaşıyor :)))

  • Hassan.26 Temmuz 2020 19:18

    İki satır okusan bu yazıyı yazmazdin. Cah....l

  • Eyüp Bey26 Temmuz 2020 11:04

    350 den 100gr sarsana

  • yeşilay26 Temmuz 2020 09:22

    Sabah sabah alkole hayır